آلبوم تازه عصار راهی بازار شد

علیرضا عصار آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» را پس از شش سال راهی بازار موسیقی کرد.

آلبوم تازه عصار راهی بازار شد

به گزارش خبر فوری ایلنا، آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» که جدیدترین اثر علیرضا عصار در مقام خواننده محسوب می‌شود از امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر منتشر شد.

این آلبوم ۶ سال پس از انتشار آلبوم قبلی علیرضا عصار، توسط موسسه «آوای هنر» به تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم از ده قطعه با عنوان‌های فتوای تاک، نستعلیق حیرانی، نوجوونی، جز عشق نمی‌خواهم، بیداری، معبد ترانه، اصلن به من چه، منتظر بودم،‌ای یار غلط کردی و بت‌ها تشکیل شده است.

در اجرا و ضبط این آلبوم پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید همکاری داشته‌اند.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و مولانا است و در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار همکاری کرده‌اند.

علیرضا عصار در روز انتشار آلبوم جدیدش نوشته است: «از همه دوستانم که در تولید و نشر این آلبوم در کنار من بوده‌اند ممنونم و یک تشکر عمیق از مهران مدیری دارم برای رفاقت مدام‌اش. امیدوارم مخاطبان این آلبوم را دوست داشته باشند و به امید دیدار در کنسرت دی ماه.»

«کوچ عاشقانه»، «حال من بی‌تو»، «عشق الهی»، «ای عاشقان»، «مولای عشق»، «نهان مکن»، «محتسب» و «بازی عوض شده» عناوین آلبوم‌های علیرضا عصار طی سال‌های فعالیتش در بازار موسیقی کشور است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها