قیمت کره آزاد شد


2 آذر 1399 - 08:28
5fb978cb787e3_5fb978cb787e6
ستاد تنظیم بازار اعلام کرد با توجه به تغییر نرخ ارز کره وارداتی از رسمی به نیمایی، قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.

براساس تصمیم روز گذشته کارگروه تنظیم بازار با توجه به تغییر نرخ ارز رسمی (4200 تومانی) برای واردات کره از گروه یک اولویت ارزی به گروه دو (ارز نیمایی) قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.

در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است: با توجه به نرخ ارز کره (انتقال از گروه یک به گروه دو) و اتمام موجودی آن به نرخ ارز رسمی و از آنجایی که اقلام گروه دو مشمول قیمت گذاری تثبیتی نمی باشد مقرر شد واحدهای تولید کننده کره نسبت به تعیین قیمت با رعایت ضوابط قیمت گذاری هیات تعیین و تثبیت قیمت ها اقدام کنند.

ستاد تنظیم بازار اعلام کرد با توجه به تغییر نرخ ارز کره وارداتی از رسمی به نیمایی، قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fb978cb787e3_5fb978cb787e6
2 آذر 1399 - 08:28

براساس تصمیم روز گذشته کارگروه تنظیم بازار با توجه به تغییر نرخ ارز رسمی (4200 تومانی) برای واردات کره از گروه یک اولویت ارزی به گروه دو (ارز نیمایی) قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.

در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است: با توجه به نرخ ارز کره (انتقال از گروه یک به گروه دو) و اتمام موجودی آن به نرخ ارز رسمی و از آنجایی که اقلام گروه دو مشمول قیمت گذاری تثبیتی نمی باشد مقرر شد واحدهای تولید کننده کره نسبت به تعیین قیمت با رعایت ضوابط قیمت گذاری هیات تعیین و تثبیت قیمت ها اقدام کنند.

منبع: فارس

70

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
وطن 2 0 پاسخ 1399/9/2 -15:01

یک کار دیگه در جهت رفاه مردم.مسئول مچکریم .این همه خبر خوب مردم شرمنده شدن

صابر 6 0 پاسخ 1399/9/2 -13:53

از وزیر نفت سئوال شد تا کی قیمت ها را اضافه می کنید گفت تا زمانی که مردم تحمل میکنند حاجی مردم جر خوردن صداشون را نمی شنوید

سا 4 0 پاسخ 1399/9/2 -13:04

تفففففففف

کحام 6 0 پاسخ 1399/9/2 -13:02

آخه همه چی رفته بالا جز یارانه حقوقها نامتناسبه

ایمان 8 0 پاسخ 1399/9/2 -12:57

هر روز که بیدار میشی خبری خوش در جهت اسایش مردم مشنوی! گرانی روغن،کره،نان،و.........‌‌... بعدش میگی وضع مردم ما از المان بهتره! برکت ا........ ؟

مری 2 0 پاسخ 1399/9/2 -12:51

کلا بفرماییدقانون جنگله همه چیزازادهرکی زورش بیشترپول بیشتروووووو

علی گاوه 1 0 پاسخ 1399/9/2 -12:34

دیگه به کره هم باید بگیم آقا کره

مرادی 3 0 پاسخ 1399/9/2 -12:28

خاک عالم تو سر این کشور باشه

ملا علی 3 0 پاسخ 1399/9/2 -12:28

حیوانی کره، یه عمر اسیر بود ما خبر نداشتیم، چرا اسمش جزو اسرا نبوده معلوم نیست، حالا که آزاد شده بهش نگین کره، چون بهش بر میخوره، حالا سردار سپهبد دکتر حجت الاسلام کره باید صداش کرد، در غیر اینصورت عواقب اش با خودتونه.

ایران 8 0 پاسخ 1399/9/2 -10:33

چی قیمتش دیگه آ زاد نیست کره هم مثل بقیه آ فرین به شما خدمت گذاران

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد