آثار نمایشی استان فارس با موضوع دفاع مقدس مستندنگاری و کتاب می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مستندنگاری و تهیه کتاب از آثار نمایشی استان با موضوع دفاع مقدس خبر داد.

آثار نمایشی استان فارس با موضوع دفاع مقدس مستندنگاری و کتاب می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، مهدی انصاری در شیراز ، با اشاره به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس در فارس اظهار داشت: بخشی از این دانشنامه را آثار نمایشی اعم از تئاتر اجرا شده یا فیلم‌نامه با موضوع دفاع مقدس تشکیل می‌دهد که تحت عنوان یک پروژه جدا پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش‌های برگزیده پروژه مستندنگاری در دانشنامه دفاع مقدس فارس استفاده می‌شود، گفت: براساس فراخوانی که اعلام شده هنرمندان استان فارس می‌توانند آثار نمایشی یا فیلم‌نامه‌ای خود را برای تکمیل این پروژه به بنیاد حفظ آثار یا انجمن نمایش استان فارس ارسال کنند.

انصاری با بیان اینکه این آثار به صورت کتاب نیز منتشر می‌شود، افزود: بازه زمانی در نظر گرفته شده، آثاری است که در 20 سال گذشته با موضوع دفاع مقدس در استان فارس تهیه شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: این کار علاوه بر اینکه در راستای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان فارس است، برای تکمیل مجموعه کارهای هنری دفاع مقدس که در سطح کشوری انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه زمان برای ارسال آثار مشخص نشده است، عنوان کرد: انتظار از هنرمندان استان فارس این است که آثار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کنند تا کار تدوین کتاب زودتر آغاز شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها