پرسپولیس با عبور از بادران به صنعت نفت رسید

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با عبور از بادران راهی مرحله بعدی شد.

پرسپولیس با عبور از بادران به صنعت نفت رسید

به گزارش خبر فوری ، تیم‌های فوتبال بادران تهران و پرسپولیس در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت 16:15 امروز (جمعه) به میزبانی بادران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت. پرسپولیس با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی و حریف صنعت نفت آبادان شد.

گادوین منشا (36 - پنالتی) و شجاع خلیل‌زاده (54) گل‌های تیم پرسپولیس را به ثمر رساندند و برای بادران مهرداد رضایی (40) گلزنی کرد.

ترکیب بادران: مهدی اسلامی، امید نظامی‌پور، ابراهیم کریمی، بهروز افشار، روح‌الله نعمتی، مسعود ریگی (وحید علی‌آبادی - 82)، محمد آبشک، مهرداد رضایی (مهرداد آوخ - 75)، امیر میربزرگی، مهدی ترکمان و کریم اسلامی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده (محسن مسلمان - 87)، بشار رسن (محسن ربیع‌خواه - 77)، وحید امیری (سیامک نعمتی - 55)، گادوین منشا و علی علیپور.

نیمه اول
دقیقه 9: بادرانی‌ها روی یک ضدحمله فرصتی را برای گلزنی به پرسپولیس فراهم کردند که برنامه نخست آنها برای شوتزنی به سمت دروازه خنثی شد و برنامه دوم آنها نفوذ درون محوطه جریمه و پاس رو به بیرون بود که بیرانوند پاس مهرداد رضایی را با پا دفع کرد.

دقیقه 14: کرنر ارسالی روی دروازه بادران با ضربه سر علی علیپور همراه شد که توپ او را مهدی اسلامی دفع کرد و بادرانی‌ها سپس توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 20: گادوین منشا پس از خطایی که روی مدافع بادران انجام داد، اعتراض شدیدی به تصمیم داور کرد که با کارت زرد او جریمه شد.

دقیقه 23: ارسال کرنر خطرناک بادرانی‌ها روی دروازه پرسپولیس می‌توانست به گل این تیم تبدیل شود که ضربه بازیکن بادران از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: بشار رسن که در حال ورود به محوطه جریمه با روح‌الله نعمتی بود، پیراهن بازیکن بادران را کشید و خود را روی زمین انداخت که این اتفاق به تشخیص داور پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد.

دقیقه 34: بهروز افشار و مهرداد رضایی از تیم بادران به دلیل اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 36: گادوین منشا پنالتی پرسپولیسی‌ها را با فریب مهدی اسلامی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 40: ارسال خطرناک و تند و تیز روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مهرداد رضایی همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

نیمه دوم
دقیقه 49: توپی که پشت محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید، با ضربه رو پای این بازیکن همراه شد که توپ با فاصله‌ای کم و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 54: بشار رسن از روی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه بادران انجام داد که شجاع خلیل‌زاده توپ را به ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه 61: حمله پرسپولیسی‌ها و پاس علیپور برای بشار رسن و پاس رو به عقب او برای گادوین منشا، گل سوم این تیم را رقم خورد اما کمک داور آفساید رسن را اعلام کرد و تیم داوری مانند پنالتی پرسپولیسی‌ها، در تشخیص آفساید هم دچار اشتباه شد.

دقیقه 67: ارسال گادوین منشا به دهانه دروازه بادران برای فرشاد احمدزاده این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که البته ضربه او به شکل خطرناکی راهی اوت شد، هرچند داور آفساید احمدزاده را هم اعلام کرد.

دقیقه 71: ارسال خطرناک پرسپولیسی‌ها روی دروازه بادران با ضربه سرضرب منشا همراه بود که توپ او را بادرانی‌ها به کرنر فرستادند.

دقیقه 76: شوت سنگین سیامک نعمتی را مهدی اسلامی تبدیل به کرنری دیگر برای پرسپولیسی‌ها کرد.

دقیقه 80: روی یک حمله سریع پرسپولیسی‌ها گادوین منشا صاحب موقعیت شد که ضربه اول او را اسلامی برگشت داد و در ادامه بازهم بازیکنان پرسپولیس توپ را به منشا رساندند. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس این بار ضربه خود را به صورت چیپ زد که اسلامی این بار تن به کرنر داد.

دقیقه 83: بیرانوند که در این بازی شروع مجددهای خوبی نداشت، این بار هم ضربه‌اش به آوخ برخورد کرد و نزدیک بود توپ برگشتی وارد دروازه پرسپولیس شود، اما سرعت توپ کم شد و بیرانوند به توپ رسید.

دقیقه 89: حرکت خوب نعمتی و یک و دوی او با منشا، این بازیکن را با اسلامی در موقعیت تک به تک قرار داد که البته ضربه نهایی او در شرایطی سخت به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: ضربه ایستگاهی برای بادران به شکل دو ضرب زده شد که آبشک برای گلزنی اقدام به شوتزنی از راه دور کرد، اما توپ او راهی اوت شد.

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

دوشنبه، 27 آذرماه 96
استقلال - ایرانجوان بوشهر، ساعت 16:20، ورزشگاه آزادی تهران
خونه به خونه مازندران - گسترش فولاد تبریز، ساعت 13:45، ورزشگاه هفتم تیربابل

سه‌شنبه، 28 آذرماه 96
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 14:30، ورزشگاه غدیر اهواز
پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت متعاقباً اعلام می‌شود، ورزشگاه آزادی تهران

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    عشقم پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها