هر آنچه که باید از گُل بدانید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اعلام کرد: ۲۰ تا ۲۵ درصد معتادان دستگیر شده در مناطق شمال شهر، مصرف‌کننده ماده گُل بوده‌اند.

هر آنچه که باید از گُل بدانید

به گزارش خبر فوری و به نقل از مشرق، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به تازگی اعلام کرد: مصرف گل در مردان بیشتر از زنان است و با توجه به آنکه قیمت هر کیلو گل خشک کوبیده آماده مصرف ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان و هر گرم آن ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است، مصرف آن در قشر مرفه بیشتر دیده می‌شود.

وی گفت: پدر و مادران باید با مطالعه، بر دامنه اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر بیفزایند؛ انواع مواد مخدر را مطالعه کرده و اثرات آن و آسیب‌هایش را یاد بگیرند. چرا که پیشگیری از خود خانواده شروع می‌شود و باید والدین در این زمینه سرمایه گذاری کرده و با مطالعه و تحقیق بر اطلاعات خود بیفزایند.


به گزارش خبرفوری، گل حالت فرآوری‌شده گیاه شاهدانه از نوع نر و ماده است.در کشورهای خارجی به آن ماری‌جوانا می‌گویند؛ سر گل حاوی تتراهیدروکانا بینول است که در واقع توهم‌زاست.

برای تشخیص فردی که معتاد گل شده،باید دانست که صورتش سبزه می‌شود، روی زبان و لبش نیز به رنگ سبز تغییر می‌کند؛ کنار لب‌ها شکرک زده و اثر رنگدانه‌ آن دور لب و دهان فرد معتاد مشهود است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها