اقدام آمریکا به دلیل ناکامی در تحقق بی‌ثباتی خاورمیانه است

امام جمعه روانسر گفت: اقدام اخیر آمریکا در رابطه با قدس به دلیل ناکامی در تحقق بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه و به ویژه در سوریه و عراق است.

اقدام آمریکا به دلیل ناکامی در تحقق بی‌ثباتی خاورمیانه است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، ماموستا ملاعبدالله غفوری در کرمانشاه با اشاره به موضوع اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: رهبران کشورهای اسلامی با تمام وجود از تبدیل‌شدن قدس به پایتخت رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه آمریکا با شکست سختی در سوریه و عراق مواجه شده است گفت: آمریکا در موضوع داعش با ضربه سختی مواجه و اکنون با فتنه دیگری تحت عنوان معرفی بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس سعی دارد اختلاف‌پراکنی و فتنه جدیدی راه بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه بیت المقدس جایگاه ارزشمند و عظیمی در نزد انبیاء و صالحان دارد و قبله اول مسلمانان است عنوان کرد: باید تمامی مسلمانان و آزادیخواهان حمایت خود را از این قبله اعلام کنند وهرچند که حرفهای ناروای این انسان ابلهه موجب حیرت همه افراد شده وهمه مسلمانان و غیر مسلمانان حتی در فرانسه این سخنان ابلهانه ترامپ را محکوم کردند.

غفوری با اشاره به اینکه ترامپ در حقیقت دیوانه و صفت وحشی‌گری در ذات او نهفته است گفت: این عمل به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و به منصه ظهور نخواهد رسید و موجب وحدت بیشتر مسلمانان خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه عرب به اجماع این حرکت و حرف ناروای ترامپ را محکوم کردند بیان کرد: امیدواریم این حرکت ترامپ موجب وحدت و همبستگی بیشتر کشورهای اسلامی شود.

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه مقامات آمریکا دشمنی خود با جهان اسلام را به اوج رسانده‌اند، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بعد از متحمل‌شدن شکست‌های متعدد در منطقه، به دنبال وارد ساختن ضربه‌ای تازه به جهان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: این فتنه جدید دشمن همچون سایر فتنه‌هایش با شکست مواجه خواهد شد و سبب اتحاد، انسجام و وحدت بیشتر برای مسلمانان می‌شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها