قدیمی‌ترین نقاره‌زن حرم رضوی درگذشت

احمد اقوام شکوهی، قدیمی‌ترین نقاره زن حرم حضرت ثامن الحجج(ع) امروز ۲۲ آذرماه در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

قدیمی‌ترین نقاره‌زن حرم رضوی درگذشت


به گزارش خبر فوری به نقل ازایسنا، این نقاره‌زن از ۱۹ سالگی نقاره‌زنی در نقاره‌خانه حرم رضوی را آغاز کرد و حدود ۷۲ سال در این نقاره‌خانه نواخت.

پیکر آن مرحوم فردا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی مشهد تا بارگاه رضوی تشییع می‌شود و مراسم ترحیم وی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده صبح و بعد از ظهر در مسجدالعلی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بنده گنهکار
    0

    ایشان شدیدا نیازمند آمرزش الهی است --- برای آمرزش هدر دادن یک عمر با انجام کاری قرآن گریز و عقل ستیز بنام دین و مذهب که هیچ بازده مادی و معنوی محسوس قابل اثباتی برای خلق الله نداشته ، قرآن این بنده ی نقاره بزن را که با غفلت از حقایق دینی و مذهبی اصیل این کار را کرده است جدا وشدیدا نیازمند دعا می داند. بیشترین گله و انتقاد در این زمینه از دین شناسان قرآن شناس باید بشود که با دانش قرآنی و جدیت از روشنگری برای این که چه کار مطابق با قرآن و عقل برای جامعه سود مند و چه کار زیان بار است به وظیفه خود درست پایبند نبوده اند و در قیامت شدیدا بازخواست خواهند شد و عاقبت و نتیجه ی کوتاهی خود را در این زمینه مطابق با هشدارهای خطیر قرآن کاملا دریافت خواهند نمود. خدا پسندانه این است که دین شناسان با خردگرایی و تن دادن به رهنمودها و هشدارهای قرآن ، دین و مذهب را از حالت دیرنه ی بازیجه قرار گرفتن به دست اکثریت بشر ناآگاه رهایی داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها