فرود اضطراری هواپیمای 747 ایران ایر با محموله عجیب در فرودگاه امام خمینی(ره) / ویدئو


27 مهر 1399 - 12:42
5f8c07156ac8e_2020-10-18_12-42
هواپیمای 747 ایران ایر که از ترکیه عازم یکی از کشور های خلیج فارس بود در فرودگاه امام خمینی(ره) مجبور به فرود اضطراری شد.

هواپیمای باری 747 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) که با محموله گوسفند زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

هواپیمای 747 ایران ایر که از ترکیه عازم یکی از کشور های خلیج فارس بود در فرودگاه امام خمینی(ره) مجبور به فرود اضطراری شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8c07156ac8e_2020-10-18_12-42
27 مهر 1399 - 12:42

هواپیمای باری 747 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) که با محموله گوسفند زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

منبع: رکنا

68

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من 6 0 پاسخ 1399/7/28 -01:52

اولا پرواز ایران ایر به ترکیه انجام نمیشه ثانیا خبرنگار محترم درست خبر بده ثالثا این گوسفندها همه مال ایرانی هاست که به دلار مبارک فروختند به عربها رابعاً خدا زده پس سر اقایان دروغگو که هواپیما قبل بلند شدن خراب شده مردم بفهمند کجا داره بهشون دروغ گفته میشه خامسان مگر بعد از افتادن هواپیمای پر گوسفند و جزغاله شدن گوسفندها خطوط هواپیمایی ایران از حمل گوسفند ممنوع نشده بود؟

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/7/27 -17:27

مملکت گوسفند توگوسفنده ما مردم هم هالو ساده لوح

بی نام 12 0 پاسخ 1399/7/27 -15:39

آیا واقعا این گوسفندان از ترکیه میاد؟بعیده......ببینید کدام کره خر زاده پشت این قضیه هستش.

کاوه 10 0 پاسخ 1399/7/27 -14:56

یعنی ترکیه خودش نمیتونست اینارو بفرسته؟ایا ترکیه خودش هواپیما نداره؟ یعنی ایران انقدر در صنعت هوایی بزرگ شده که کارگو کشورهای دیگه رو انجام میده؟اندکی تفکر... این گوسفندان برای ایران هست و داشته به خارج صادر میشده.قعلا که شخص حقیقی نمیتونه این کار رو انجام بده چون قاچاق محسوب میشه لطفا یکی توضیح بده این مملکت چه خبره؟