دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا

هرگز زنانی را که مرا به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند، ملاقات نکرده ام

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت که هرگز زنانی را که او را به تجاوز جنسی متهم کرده اند، ندیده است.

هرگز زنانی را که مرا به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند، ملاقات نکرده ام

به گزارش خبر فوری و به نقل از تایم، رئیس جمهور دونالد ترامپ در توییتی که ساعاتی پیش در شبکه ی خود منتشر کرد، دموکرات ها و زنانی را که او را به سوء رفتار جنسی متهم کرده بودند، دروغگو خواند و دعاوی آنها را "جعلی" دانست.

او در توییت خود تلاشهای دموکرات ها برای تخریب چهره اش را بی ثمر دانست و نوشت:

علیرغم هزاران ساعت تلاش و میلیون ها دلار صرف هزینه، دموکرات ها نتوانسته اند با روسیه همکاری کنند. بنابراین اکنون علیه من دست به تخریب زده اند و داستانهایی ساختگی در مورد تجاوز من به زنانی که اصلا آنها را ملاقات نکرده ام، منتشر می کنند. تمام این اخبار جعلی است.

در حالی که ترامپ هرگونه اتهام تجاوز جنسی را رد می‌کند، چندین زن او علیه او اقامه دعوی کرده اند. در کنار این، دموکرات ها نیز علیه ترامپ مواضع سختی گرفته اند. مدتی قبل برنی سندرز ، سناتور دموکرات آمریکایی هم اتهامات علیه ترامپ را تایید کرد و از ترامپ خواست که هر چه سریعتر استعفا کند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • omran
    0

    این یکی دیگه خیلی نوبره../البته ماازاوضاع بقیه خبرنداریم شایدبدترازاین کثافت باشند.

  • محمد رستمی
    0

    فکر کنم مشکلات کشور خودمون انقدر زیاد هست که به این مسائل نپردازیم بهتره

  • علی
    0

    سلام، بجای اینکه دنبال این باشیم که ترامپ به کی تجاوز کرده و کی تو یه کشور دیگه چکار میکنه، کمی هم به مسؤلین ما بگید تو مملکت ما داره چی میگذره، اونها هر غلطی بکنند بفکر مردم خودشون هستند و به اونها ظلم نمیکنند و هر بلایی خواستند با نام دین و اسلام سر مردم نمیارن، متأسفانه از همه جا با خبرید بجز کشور خودمون، فقر و فحشاء بیداد میکنه، مردم محتاج نون شبشون هستند،آمار خودکشی و طلاق بخاطر فقر هر روز داره زیاد میشه، مردم را دریابید، وگرنه منتظر عواقبش باشید...

  • نگین
    0

    روس جنایتکار و لابی های کاخ سفید بر علیه ترامپ هر چه نقشه بکشند نقش بر اب خواهد شد ترامپ مردی جدی با قدرت و با اراده امده تا تو دهنی به روس جنایتکار و عوامل دست نشانده اش که خاور میانه را به گند کشیدن برای توهم و قدرت در هم بریزد امیدوارم موفق شود و خاور میانه روی صلح و امنیت را ببیند روس از ابتدا عراق را به بی سلطه داشت بعد ایران را تصاحب کرد بعد سوریه را کم کم کل خاور میانه را می خواهد ببلعد و هر روز شایعه بر علیه ترامپ به راه می اندازند و این زنان خود فروخته خریداری شده را به شهادت می گیرند

  • نوروزعطیمی
    0

    سلام.مقامات.دولت.یارانه.ماقط.کردی.چرابنزین.کران؟شدجواب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها