بهمنی: احمدی نژاد با ضراب ملاقاتی نداشته است

رییس سابق بانک مرکزی با دفاع تمام قد از عملکرد هفت ساله اش در دولت احمدی نژاد، گفت: فکر نکنم آقای احمدی‌نژاد ملاقاتی با رضا ضراب داشته است.

بهمنی: احمدی نژاد با ضراب ملاقاتی نداشته است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمود بهمنی در پاسخ به این سئوال که اخیرا رضا ضراب در جریان رسیدگی به پرونده‌اش به دادستان آمریکا ادعا کرده که برای دور زدن تحریم‌ها با شما ملاقاتی داشته است، آیا شما این ادعا را قبول دارید؟ گفت: قبل از هر توضیحی لازم است بگویم که در زمان ریاست هفت ساله بنده در بانک مرکزی توانستم بدترین تحریم‌ها را مدیریت کنم چون مدیریت بحران و تحریم کار من است حالا یکسری آدم پیدا شده‌اند که می‌گویند چرا مدیریت کردی، انگار آنها نمی‌دانند که این تاکید مقام معظم رهبری بوده است. در مورد سوال شما این توضیح را فقط می‌دهم که من اصلا رضا ضراب را ندیدم.

در ادامه در پاسخ به سئوال دیگری در این خصوص که این صحبت‌های شما در حالی است که ضراب می‌گوید با شما و احمدی‌نژاد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ارتباط داشته است، در این باره چه توضیحی دارید؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد. تاکید می‌کنم با ایشان نه جلسه‌ و نه هیچ ارتباطی داشتم. فکر نکنم آقای احمدی‌نژاد نیز ملاقاتی داشته است. آقای ضراب تنها این ادعا را کرده که با افرادی برای دور زدن تحریم‌ها جلسه داشته است، نگفته که این جلسه درباره مسائل مالی یا خصوصی بوده است. این موضوع نیز لازم به توضیح است که بنده توانستم تحریم‌ها را به بهترین شکل در طول تاریخ کشور آن هم در شرایطی که گزینه نظامی روی میز بود مدیریت کنم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها