آکادمی والیبال ارومیه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح می‌شود

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: پیشرفت فیزیکی آکادمی تخصصی والیبال ارومیه به ۶۰ درصد رسید و در صورت تامین اعتبار در ۴ ماه قابل بهره برداری است.

آکادمی والیبال ارومیه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، کریم فروزا با اشاره به روند احداث آکادمی تخصصی والیبال ارومیه اظهار داشت: سالن تختی این شهر که یادآور بسیاری از مسابقات مهم بوده و مردم ارومیه خاطرات شیرینی از این مکان دارند یش از این صرفا یک سالن فرسوده شده بود و از تمامی جنبه‌ها آسیب دیده بود.

وی افزود: چندی پیش این سالن را از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تحویل هیئت والیبال استان شد و بازسازی آن آغاز شد چرا که این مجموعه به نوعی در بردارنده بخشی از تاریخ ورزشی ارومیه است.

فروزان تصریح کرد: بعد از بر عهده گرفتن بازسازی این سالن و مشورت کارشناسی با مشاوره و بررسی‌های به عمل آمده، عملیات نوسازی آن به سرعت آغاز شد.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: تا کنون بازسازی سقف و برخی بخش‌های سالن انجام شده شد و موتور خانه جدید نیز ساخته شده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی آکادمی تخصصی والیبال ارومیه به 60 درصد رسید و در صورت تامین اعتبار در 4 ماه قابل بهره برداری است.

فروزان اظهار داشت: مجموع برآوردی اعتباری که برای بازسازی این مجموعه انجام شده 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی افزود: استاندار قبلی فردی بسیار علاقه‌مند به رشته والیبال بود و استاندار جدید نیز چند بار در ورزشگاه و در کنار والیبالیستهای شهرداری ارومیه حضور پیدا کرده و نشان داده اند که علاقه مند به این ورزش هستند بنابراین در آینده‌ای نزدیک با آقای شهریاری جلسه‌ای خواهیم داشت و به بررسی چگونگی ساخت آکادمی، سالن ورزشی، خوابگاه ورزشکاران، سالن تمرینات بدنسازی، جکوزی و رختکن خواهیم پرداخت.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها