فرمانده سپاه قدس :

نسل جدید انقلاب نسبت به ولی فقیه دلبسته تر شده اند

سردار سلیمانی گفت: انقلاب ما به رغم اینکه 40 سال از عمر خود را می‌گذارند، اما همچنان تازه است اعتقادات مردم اگر از اول انقلاب مستحکم تر نشده باشد، ضعیف تر نیز نشده است.

نسل جدید انقلاب نسبت به ولی فقیه دلبسته تر شده اند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نسل جدید انقلاب نسبت به ولی فقیه و اصول انقلاب دلبسته تر شده و این موضوع اغراق نیست و در صحنه های گوناگونی انقلاب این موضوع را به عینیت می بینیم تصریح کرد: امروز شاهد هستیم حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، اما دلبستگی شدیدی به رهبری و انقلاب دارند، که معمولا در یک چهارچوب طبیعی این اتفاق نباید رخ دهد و گذشت زمان باید بین نسل ها فاصله به وجود بیاورد اما در ایران این چنین نیست.

سردار "قاسم سلیمانی" پیش از ظهر امروز 17 آذرماه در پیش از خطبه های آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه کرمان با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ماندگاری آیت الله جعفری در عرصه حوزه های علمیه و ... و فعالیت امروز شخصیت فرهیخته و ارزشمند همچون حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در منصب امام جمعه کرمان، مکمل یکدیگر بوده که برای بارور کردن مسیر تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه باید دست مقام معظم رهبری را برای چنین نگاه ویژه ای به استان کرمان و تعیین دو منصب ارزشمند برای حجت الاسلام علیدادی و آیت الله جعفری، بوسید اظهار کرد: انقلاب ما به رغم اینکه 40 سال از عمر خود را می‌گذارند، اما همچنان تازه است و شعارها، اعتقادات مردم و دلبستگی مردم به اصول انقلاب اگر از اول انقلاب مستحکم تر نشده باشد، ضعیف تر نیز نشده است.

سلیمانی گفت: نسل جدید انقلاب نسبت به ولی فقیه و اصول انقلاب دلبسته تر شده اند و این اغراق نیست و در صحنه های گوناگونی که اتفاق می افتد آن را می بینیم و امروز شاهد هستیم حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، اما دلبستگی شدیدی به رهبری و انقلاب دارند، که معمولا در یک چهارچوب طبیعی این اتفاق نباید رخ دهد و گذشت زمان باید بین نسل ها فاصله به وجود بیاورد اما در ایران این چنین نیست

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها