٨٠ درصد موادمخدر کشف شده در خراسان رضوی از نوع صنعتی است

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ٨٠ درصد موادمخدر کشف شده در این استان را مواد صنعتی و ٢٠ درصد آن را موادمخدر سنتی تشکیل می‌دهد.

٨٠ درصد موادمخدر کشف شده در خراسان رضوی از نوع صنعتی است

سردار ابراهیم قربان‌زاده در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی تایباد افزود: از ابتدای امسال تاکنون ١٨ تن انواع موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیات ایست و بازرسی در سطح استان کشف وضبط شده که نسبت به پارسال ٢۵درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به امنیت بالا در مرز دوغارون تایباد افزود: ٩۵ درصد موادمخدر کشف شده در کشور از سایر مرزها وارد شده و تنها پنج درصد آن از طریق مرز دوغارون تایباد بوده که این مهم نشان دهنده امنیت بالا در این معبر زمینی است.

قربان‌زاده اظهار کرد: این میزان موادمخدر هم که از طریق مرز دوغارون وارد کشور می‌شود در جاسازهای بسیار ماهرانه مخفی شده و با هوشیاری و تجسس دقیق نیروهای انتظامی و مرزبانی کشف و ضبط می‌شود.

وی در ادامه مطرح کرد: روزانه هزار و ۸۰۰ مورد عملیات و ماموریت‌های انتظامی در سطح این استان انجام می‌شود و تقریبا پلیس در تمام امورات نقش آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پلیس ایجاد رضایتمندی در شهروندان است و این مهم جز با انجام وظیفه به موقع محقق نخواهد شد و ماموران پلیس این فرماندهی در سطح استان توانسته‌اند با افزایش ۶ درصدی رضایت شهروندان در کار خود موفق باشند.

امروز در مراسم تکریم و معارفه طی حکمی"سرهنگ امیر امیراحمدی" به سمت فرمانده انتظامی شهرستان مرزی تایباد به مدت سه سال منصوب و از تلاش‌های بی‌وقفه سرهنگ علی‌اکبر قربانی قدردانی شد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها