رئیس جدید بنیاد نخبگان استان سمنان معارفه شد

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان در آیینی با حضور معاون بنیاد نخبگان کشور و معاون استاندار سمنان معارفه شد.

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان سمنان معارفه شد

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات دکتر فیض، رئیس سابق بنیاد نخبگان استان سمنان که 10 سال بر ریاست این دستگاه استانی تکیه زده بود، کیپور به‌عنوان سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان سمنان معرفی شد.

فیض رئیس سابق بنیاد نخبگان استان سمنان با بیان اینکهبنیاد نخبگان روند رو به رشدی داشته ادامه داد: امیدواریم که بنیاد نخبگان استان در آینده نیز مسیر فعلی رو به رشد و توسعه را ادامه دهد و تمامی افراد و مسئولین باید همچون مقام معظم رهبری، نگاه مثبت و رویکرد حمایتی و تقویتی به نخبگان و این بنیاد داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها افزود: نیاز است تا در آینده اختیارهای نخبه پروری در استان ها توسعه و بسط داده شود.

رئیس سابق بنیاد نخبگان استان سمنان اظهارامیدواری کرد: سند مدیریت نخبگان در کشور نیز که به میثاق نخبگانی تبدیل شده است، به طور کامل در استان ها اجرایی شود.

فیض از رئیس جدید بنیاد نخبگان خواست: اصلاح بودجه بنیاد نخبگان استان و همچنین توجه به ساختمان اداری بنیاد نخبگان با توجه به بودجه مصوبی که در سفر معاون علمی رئیس جمهور به استان تصویب شد، در دستور کار قرار گیرد.

کیپور سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری ما در استان نخبه پرور هستند افزود: وظیفه بنیاد نخگبان رصد تلاش این عزیزان و فرآهم کرن زمینه رشد و پیشرفت برای نخبگان است.

وی ادامه داد: بنیاد نخگبان باید مجموعه ای چابک بوده و از مداخله بی مورد در اموری که منجر به کندی و گستردگی ساختار بنیاد می شود، پرهیز کند.

سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان سمنان با بیان اینکه شبکه سازی بین نخبگان و شناسایی و تکریم آنها از وظایف اصلی بنیاد نخبگان است اظهار کرد: امروز نخبه کسی است که با نوآوری و کارآفرینی و ایده های جدید خود، تاثیر گذاری مثبتی در امور و پیشرفت کشور و جامعه داشته باشد.
رئیس جدید بنیاد نخبگان استان سمنان معارفه شد

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان سمنان معارفه شد

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها