رویارویی ایران با اسپانیا و پرتغال جذاب خواهد بود

علی کریمی: اگر من رئیس فدراسیون بودم این اتفاقات نمی‌افتاد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی دوستانه با تیم بزرگ نداریم و حداقل در جام جهانی این شانس را داریم.

علی کریمی: اگر من رئیس فدراسیون بودم این اتفاقات نمی‌افتاد

به گزارش خبر فوری ؛ علی کریمی در حاشیه دیدار دوستانه با تیم رسانه ورزش گفت: گروه خوبی است. بازی دوستانه با تیم بزرگ نداریم و حداقل در جام جهانی این شانس را داریم که با آنها بازی کنیم.
وی افزود: بدون شک رویارویی ایران با اسپانیا و پرتغال جذاب خواهد بود، مردم می‌توانند از تماشای این مسابقات لذت ببرند. بدون توجه به نتایجی که ممکن است رخ بدهد مسابقات قشنگی را امیدوارم تماشا کنیم. امیدوارم فوتبال زیبایی را مشاهده کنیم.
پیشکسوت فوتبال ایران درمورد اینکه تیم ملی برای حضور قدرتمند نیاز به امکانات بیشتری دارد و در حال حاضر حواشی زیادی بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون بوجود آمده است، عنوان کرد: امکانات خیلی بیشتر از قبل است شرایط آنقدر مهیا بوده که هنوز هم به دنبال امکانات جدیدتر هستیم. اگر شما خبرنگاران یک سرچ کوچک انجام دهید می‌بینید در گذشته نه پرواز چارتر و نه بلیت بیزینس کلس، نه لباس آدیداس، نه هتل 5 ستاره و ... فراهم نبوده است. الان این امکانات بوده و من این مساله را منع نمی‌کنم و اتفاقا هرچقدر بیشتر هم باشد منع نمی‌کنم اما مهمترین مساله داشتن بازی‌های تدارکاتی است تا بتوانیم با وضعیت ایده‌آل تر به جام جهانی برویم.
کریمی درمورد اختلاف نظرهایی که بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال بوجود آمده عنوان کرد: الان من صحبتی کنم می‌گویید فلانی بار دیگر در این مورد حرف زده است شما بروید از خود او در این مورد سوال کنید. شما خبرنگاران فقط ایستادید تا از من و امسال من سوال بپرسید مگر بنده رئیس فدراسیون هستم. طبیعتا اگر من رئیس فدراسیون بودم این اتفاقات نمی‌افتاد.سرمربی باید کار خودش را انجام دهند و رئیس فدراسیون هم باید کار خودش را انجام دهد. شما از من سوال می‌کنید انگار من کاره‌ای هستم من یک تماشاگر عادی فوتبال هستم که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نتیجه‌ای بگیرند و موجب شادی مردم شوند و آنها ذهنشان کمی از این گرفتاری‌ها دور شود که البته اخیرا هم این حادثه کرمانشاه بوجود آمده و کام همه تلخ‌تر شده است. اگر شما خبرنگاران جرات دارید سوالات را از رئیس فدراسیون بپرسید.
کریمی وقتی با این جواب که این سوالات از رئیس فدراسیون هم پرسیده می‌شود روبرو شد در پاسخ عنوان کرد: خیر این کار را نمی‌کنید یا جرات این کار را ندارید و اگر هم جرات این کار را داشته باشید و اگر آنها پاسخگو نیستند در رسانه خود این موضوع را تیتر کنید که تاج،‌ساکت یا ... پاسخگو نیستند. شما کلاه خود را قاضی کنید آیا در حرفه‌ای که هستید آیا کاری که باید انجام دهید را می‌کنید؟ هر کسی در خلوت خودش به این مساله جواب بدهد.
وی درمورد اینکه ‌آیا امکان صعود تیم ملی به مرحله بعد وجود دارد اظهار داشت: در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست. این مساله سخت است ولی غیرممکن نیست.
وی درمورد اینکه این انتقادات را دلسوزانه مطرح می‌کند مطرح کرد: خیر ما دلسوز نیستیم،‌دلسوز افرادی هستند که دور این آقایان هستند چرا که نانشان در این مساله است. نه حقوق بگیر فدراسیون هستم و نه چشم به پست و مقامی دارم.با حرف من چیزی درست نمی‌شود اما با بودن این افراد هم چیزی درست نخواهد شد وضعیت بدتر می‌شود که بهتر نخواهد شد. زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها