اعتراض شدید آیت الله جزایری به نحوه استخدام در وزارت نفت در خوزستان

آیت الله جزایری با انتقاد از نحوه استخدام در وزارت نفت گفت: آیا این صحیح است؟! آیا این انصاف است؟! که با شرایطی که گذاشتند افراد بومی نتوانند گزینش شوند.

اعتراض شدید آیت الله جزایری به نحوه استخدام در وزارت نفت در خوزستان

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز در واکنش به تصمیم غیر منطقی وزرات نفت در جذب و استخدام ۲۵۰۰ نفر غیربومی گفت: مسئولین عواقب این تصمیمات را نیز بسنجند و این کارها را نکنند زیرا دشمن از این بابت سوءاستفاده می کند.

وی ادامه داد: خوزستان با هیچ استانی قابل مقایسه نیست. دشمنان ما قصد به هم ریختن اوضاع خوزستان را دارند. و در راس آنها عربستان، پادشاه آن و پسر ملعونش است.

حضرت آیت الله موسوی جزایری در خطبه نماز جمعه گفته بود: مساله ای که پیش آمده این است که مسئولین کارگزینی وزارت نفت نسبت به خوزستان بی مهری مرتکب شدند و برای استخدام ۲۵۰۰ نفر شرایطی گذاشتند که تفسیر این شرایط به نحوی است، که افراد بومی نتوانند گزینش شوند. یعنی با شرایطی که قرار داده شده دیگر استان ها می توانند شرکت کنند ولی اهل محل و بومی ها نتوانند.

ائمه جمعه خوزستان از تصمیم وزارت نفت مبنی بر جذب ۲۵۰۰ شخص غیر بومی خطاب به رئیس جمهور محترم نامه ای اعتراضی نوشتند.

حضرت آیت الله موسوی جزایری با اشاره به جریان معضل بیکاری که نیاز به کنترل آن است گفت: عارضه بیکاری برای هر کشوری خطرناک است و نیاز به کنترل دارد.

مساله ای که پیش آمده این است که مسئولین کار گزینی صنعت نفت نسبت به خوزستان بی مهری مرتکب شدند و برای استخدام ۲۵۰۰ نفر شرایطی گذاشتند که تفسیر این شرایط به نحوی است، که افراد بومی نتوانند گزینش شوند.

یعنی با شرایطی که قرار داده شده دیگر استان ها می توانند شرکت کنند ولی اهل محل و بومی ها نتوانند.

آیا این صحیح است؟! آیا این انصاف است؟!

در سمیناری همه ائمه جمعه خوزستان در این باب هشدار دادند و نگران بودند لذا مسئولین عواقب این تصمیمات را نیز بسنجند و این کارها را نکنند زیرا دشمن از این بابت سو استفاده می کند.

خوزستان با هیچ استانی قابل مقایسه نیست دشمنان ما قصد به هم ریختن اوضاع خوزستان را دارند. و در راس آنها عربستان، پادشاه آن و پسر ملعونش است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها