گزارش کامل مراسم قرعه کشی جام جهانی را اینجا بخوانید

ایران در «گروه مرگ» جام جهانی / ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد

با برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مسکو، ایران در گروه مرگ مسابقات قرار گرفت.

ایران در «گروه مرگ» جام جهانی / ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد

مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار می شود. این مراسم در کاخ کرملین مسکو برگزار می شود و ۳۲ تیم حاضر حریفان خود را خواهند شناخت.

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امروز (جمعه) آغاز خواهد شد و پیش از آن حضور میهمانان روی فرش قرمز و حواشی جالب مراسم نظر همه را جلب کرده است.

* ساعتی پیش از شروع قرعه‌کشی گوی‌ها در گلدان‌ها قرار گرفت.

* گرنوت روهر، سرمربی آلمانی تیم ملی نیجریه، اولین سرمربی‌ای است که در مراسم حاضر شد. نفرات دیگری همچون یوآخیم لو، گرت ساوت‌گیت، مارادونا، رونالدو نازاریو، کلودیو رانیری نیز وارد سالن شدند.

* هکتور کوپر، سرمربی مصر روی فرش قرمز گفت: راستش را بخواهید هر اتفاقی ممکن است در قرعه‌کشی رخ دهد.

* خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک هنگام ورود به سالن اظهار داشت: دوست داریم با تیم‌هایی همگروه شویم که سبک بازی‌شان مبتنی بر تملک توپ است.

* گروهی از مسئولان فیفا همچون فاطیما سامورا دبیرکل این نهاد و همچنین ستاره‌های نامدار دیروز و امروز فوتبال از جمله ماتئوس، رونالدینیو و سیدورف و غیره در مراسم حضور دارند.

* اسکار رامیرس، سرمربی کاستا ریکا نیز پیش از ورود به سالن گفت: تاریخ به ما می‌گوید که هرگاه با تیم‌های اروپایی روبه‌رو شد‌ه‌ایم، همواره خوب نتیجه گرفته‌ایم و بهترین حضورهای‌مان در جام‌ جهانی را داشته‌ایم.

* روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک ضمن حضور روی فرش قرمز گفت: فعلا قصد داریم به سیاحت در کشور میزبان بپردازیم! امیدوارم قرعه مناسبی نصیب تیم من شود.

* علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و مهدی تاج از فرش قرمز عبور کردند.

* مارادونا که صبح امروز خبرهایی مبنی بر عدم حضورش در مراسم منتشر شده بود به همراه همسرش وارد سالن شدند.

* 1500 خبرنگار از سراسر دنیا، 210 میهمان ویژه و 10 اسطوره سابق در مراسم قرعه‌کشی شرکت دارند.

* صندلی‌های سالن به ترتیب با قرار دادن جدول و برنامه مسابقات و دیگر امکانات به نام هر میهمان برای میهمانان آماده شده بود.

* مارادونا و پله پیش از شروع مراسم با هم ملاقات و خوش و بش کردند.

ماریا کوماندویانا یکی از مجریان پیش از شروع مراسم در لباسی مناسب دیده شد که احتمال می‌رود وی با همین لباس به اجرای قرعه‌کشی خواهد پرداخت.

۱۸:۳۰؛ مراسم با سخنرانی ولادیمیر پوتین آغاز شد. رئیس جمهور روسیه ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان حاضر در مراسم ابراز امیدواری کرد که جام جهانی روسیه به بهترین شکل ممکن انجام شود و همچنین اعلام کرد تمامی اقدامات لازم برای یک جام جهانی خوب تدارک دیده شده است. روسیه همیشه کشور فوتبالی بوده و بازیکنان زیادی در تاریخ خود داشته است.

۱۸:۳۵؛ جیانی اینفانتینو پس از رئیس جمهور روسیه برای حاضران صحبت کرد. رئیس فیفا گفت: افتخار خیلی بزرگی برای من است که این‌جا هستم و قرعه کشی جام جهانی را تجربه می‌کنم. به همه شما خوش آمد می‌گویم و می‌دانم که شور و شوق زیادی بین شما است که نتیجه قرعه کشی را بدانید.
او ادامه داد: روسیه کشوری بزرگ با مردمان خونگرم است و مطمئن هستم همه کسانی که به این‌جا می‌آیند این خونگرمی را حس خواهند کرد. علاوه بر آن روسیه کشور فوتبالی خیلی خوبی هم است و به خوبی خودش را برای جام جهانی آماده کرده است و این را از ورزشگاه‌های بزرگ این کشور می‌توانیم تشخیص دهیم.
رئیس فیفا ادامه داد: تابستان آینده رقابت بزرگی را شاهد خواهیم بود و تمام ۳۲ تیمی که به جام جهانی رفتند با شایستگی به این مهم رسیدند و حضور شایسته‌ای داشتند. این‌جا اسطوره‌های زیادی هستند. فوتبال به این اسطوره‌ها از جمله پله و مارادونا تعلق دارد. همراه با رییس جمهور پوتین شرایطی برای لذت بردن از فوتبال تابستان آینده فراهم خواهیم کرد.

۱۸:۴۰؛ میروسلاو کلوزه کاپ جام جهانی گذشته را تحویل مقامات روسی داد تا تابستان آینده به تیم قهرمان داده شود.

۱۸:۵۰؛ مهمانان ویژه مراسم به نوبت به روی صحنه آمدند تا قرعه‌کشی را انجام دهند.

میروسلاو کلوزه گفت: کاپ جام جهانی فوق العاده ویژه است و کسب این جام اهمیت و اعتبار بسیار زیادی دارد. وقتی تابستان آن را کسب کردم به این مهم پی بردم. خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ این جام را فتح کردند. بلند کردن این جام یک لحظه جادویی در زندگی‌ام بود.

گروه بندی جام جهانی روسیه لحظه به لحظه تکمیل شده است.

گروه A: روسیه، اروگوئه، مصر، عربستان

گروه B: پرتغال، اسپانیا، ایران، مراکش

گروه C: فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا

گروه D: آرژانتین، کرواسی، ایسلند، نیجریه

گروه E: برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان

گروه F: آلمان، مکزیک، سوئد، کره‌جنوبی

گروه G: بلژیک، انگلیس، تونس، پاناما

گروه H: لهستان،‌ کلمبیا، سنگال، ژاپن

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • رسول حسنی
    0

    شانس مراکش از ایران بیشتره

    نظرات شما -
    • آرمان
      0

      اصلا تیم ایران ضعیف ترین تیم جام جهانی ؛خوب شد،متاسفم برای تفکراتی که با دید تمسخر به تیم قدرتمند وقابل احترام ایران نگاه می کنند؛افسوس که بعضی از ما ایرانی ها بسیار خودباخته هستیم؛شک ندارم که تیم ایران درجام جهانی۲۰۱۸ سوای صعود از گروه خودیکی از۸تیم برتر جام جهانی خواهد بود

  • همیشه کنارتم ایران
    0

    چرا اخه؟

  • مسعود
    0

    زنده باد ایران

  • علیرضا
    0

    اگر بچه ها همت کنند و واقعا بخواهند میتونیم صعود کنیم.

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      من هم به درخشش این تیم قدرتمند وبزرگ ایران در جام جهانی ایمان دارم و یقین دارم تیم ایران با تلاش خود می تواند نه تنها صعود کند بلکه بین۸ ویا۴تیم برتر جام جهانی قراربگیرد

  • مهدی
    0

    خداحافظ جام جهانی خداحافظ روسیه خداحافظ پوتین خداحافظ کارلوس کیروش

  • امید ییلاقی
    0

    دقیقا چی شده؟

  • پانیسا
    0

    دیگه باید نگاه نکنیم مسابقه هارو چونکه امکان نداره ایران بتونه ببره دیگه

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      هرکسی خودش مختاراست که بازی ایران رانبیندو یامدام به تیم ایران با نگاه تمسخر نظر کند ولی امیدوارم بعداز موفقیت ودرخشش ایران درجام جهانی۲۰۱۸دیگر ادعای حمایت وطرفداری از ایران را نداشته باشد

  • سید محسن موسوی
    0

    کار ایران تمومه نره جام جهانی سنگینتره

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      به خدا تیم ایران یکی ازقویترین تیمهای جام جهانی است وبه قول مهدی طارمی:شک نکنید تیم قدرتمند ایران دربین۴تیم برتر جام جهانی۲۰۱۸خواهد بود ؛امیدوارم آنهایی که الان به تیم ملی ایران با دید تمسخر نگاه می کنند درجام جهانی با نمایش خیره کننده تیم ایران ادعای طرفداری وحمایت از تیم ایران را نداشته باشند؛متاسفانه برای بعضی ازما ایرانی ها خودباختگی رسم شده وهمیشه مرغ همسایه غازه

  • علی
    0

    گروه عالی بهترین بازی ها رو میبینیم

  • علیرضا اسماعیلی
    0

    واقعا تو گروه سختی افتادیم ، ولی اگه اولین بازی با مراکش رو ببریم شاید شانس کمی داشته باشیم . به امید موفقیت

  • میلاد
    0

    سلام به نظرم همین که اینقدر تیم با شخصیتی هستیم که گروه ما رو گروه مرگ خطاب می کنن برای ما یه پیروزی بزرگه همیشه نشون دادیم جلوی تیم های بزرگ فوتبال باکیفیت تری بازی می کنیم با ارزوی موفقیت تیم محبوب ایران

  • خانم معمار
    0

    ۹۰%ایران پدیده میشه

  • مهدی
    0

    با سلام واقعا ارزش لویس فیگو از جوانان سرطانی ما که محتاج کمک هستن بیشتر که پانصدمیلیون هزینه کردین کجارفته مردانگی ما کجارفته عقل ما

  • مسعود
    0

    میتونیم پریده باشیم اگه غیرت ایرانی باشه

  • میلاد
    0

    ما صعود می کنیم البته با معجزه

  • کاوه
    0

    تنگه جبل الطارق،یکبار ایران از این مسیر آتن اسپارت به آتش کشید ،یونان فتح کرد توسط خشیارشاه کبیر ،پس باز هم میتونیم ،فتحش کنیم ،به پیش برای فتح دیگر در اروپا

  • اسماعیلی فر
    0

    بازهای سختی را پیش رو داریم اگر بچه ها همت کنند و با عنایات ایزد منان میشه امیدوار بود . بازیکنان ایران باید سنگ تمام بگذارند هم برای خودشان خوب است هم برای ملت غمگین ایران .

  • حیدر بهمنی
    0

    به نظر من ایران شانس صعود راازاین مرحله داره هر چند تو گروه سختی افتادیم ولی ایران نشون داده که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی میکنه (☆به امید موفقیت Iran☆) ________________________ __________________ _____________ _________

  • مهدی سرلک
    0

    قول میدم ایران اگه نتونه بالا بره به راحتی هم حذف نمیشه

  • ایران پدیده جام جهانی۲۰۱۸
    0

    شک ندارم که یکی ازتیم های صعودکننده این گروه ایران خواهد بود من برای تیم ایران حداقل۵ وحداکثر۷ امتیاز رو پیش بینی می کنم تیم ایران ازبازی با مراکش واسپانیا به یک برد ویک مساوی ویا دوبرد دست پیدا خواهد کرد و دربازی آخر مقابل پرتقال که وطن کیروش است به تساوی خواهد رسید؛به جز ایران شانس دیگر صعود ازبین مراکش وپرتقال خواهد بود؛درضمن این تیم اسپانیا با نبود دنی کارواخال ومشکل قلبی او هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت؛کل تیم اسپانیا وابستگی شدیدی به کارواخال داشت که با مشکل قلبی او امیدهای اسپانیای لوپتگی بربادرفت

  • مریم - تهران
    0

    سلام‌ چرا باید همیشه آیه یاس بخونیم منکه امیدوارم تیم ملی میتونه و انشالله صعود میکنه

  • مهدوی کیا
    0

    مثل بادکنک میترکیم با فلاکت اگه یه امتیاز از مراکش بگیریم در ضمن از حریفا تخیلی دو سه جام اخیر تابلو میباشد که تیم های قوی رو به ایران بند میکنن که نتونه خودی نشون بده..سه نقطه به فوتبال...و فیفا

  • faramarz hadi
    0

    آرزو بر جوانان عیب نیست به امید خدا حتما ایران جزو هشت تیم برتر دنیا می شه .

  • فرشاد
    0

    قرعه خوبی هست و تو شرایط سخت تیم ایران بهتر نتیجه گرفته همیشه. اسپانیا و پرتغال هم تیم های بی نقصی نیستند هر چند که از ما کم نقص تر هستند. ضمنا مراکش تیم با انگیزه ای هست و تا آخرین نفس میجنگه. امیدوارم ایران بازیهای قشنگی به نمایش بگذاره و دست به بازی تهاجمی و زیبا بزنه نه اینکه دفاعی و کم رمق بازی کنه.

  • مصطفي ملك پور كلبادي نژاد
    0

    چه گروه مرگي؟. ايراني همواره ثابت كرده ،مرد روزهاي سخته. مخصوصأ با مربي كار بلد و متعصبي كه ايران داره.انشاالله كي روش با غيرت بازيكنان ايران به كورش تبديل خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها