رهبر جنبش انصارالله یمن:

از مقاومت فلسطین و لبنان در هرگونه جنگ اسرائیلی حمایت می کنیم

رهبر جنبش انصارالله یمن درباره ادامه بستن گذرگاه ها و بنادر یمن از جمله بندر الحدیده هشدار داد و اعلام کرد که این اقدام عربستان و ائتلاف آن عواقب خطرناکی بر آنها دارد.

از مقاومت فلسطین و لبنان در هرگونه جنگ اسرائیلی حمایت می کنیم

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز طی سخنانی در مراسم جشن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) در میدان السبعین صنعاء اعلام کرد که آل سعود تعظیم کردن در برابر رئیس جمهور آمریکا و دیگر حکام جهان را واجب می داند، ولی تعظیم کردن در برابر رسول اکرم (ص) را بدعت بر می شمارد.

رهبر انصارالله افزود: این مناسبت مبارک، فرصت مهمی برای بازنگری و ارزیابی واقعیت امت اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه ملت یمن همیشه در کنار فلسطینیان هستند، گفت: از همینجا بار دیگر بر حمایت خود از مقاومت فلسطین و لبنان در هرگونه جنگ اسرائیلی اعلام می کنیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود درباره ادامه بستن گذرگاه ها و بنادر یمن از جمله بندر الحدیده هشدار داد و اعلام کرد که این اقدام عربستان و ائتلاف آن عواقب خطرناکی بر آنها دارد.

سخنرانی امروز سید عبدالملک الحوثی به صورت ویدئو کنفرانس در جمع هزاران یمنی شرکت کننده در مراسم جشن ولادت پیامبر(ص) پخش شده است. شرکت کنندگان پس از پایان این سخنرانی در میدان السبعین تظاهرات کرده و علیه آمریکا، اسرائیل و عربستان و حاکمان آنها شعار سر دادند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها