سخنان روحانی پس از نشست سران قوا

سومین نشست سران سه قوه در دولت دوازدهم امروز به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد.

سخنان روحانی پس از نشست سران قوا

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن روحانی در تشریح این جلسه گفت: از همه کسانی که به مردم زلزله‌زده غرب کشور، کمک کردند و اقدامات خوبی را انجام دادند تشکر می‌کنم. هنوز اقدامات بسیار زیادی باید در مناطق زلزله‌زده صورت گیرد، مخصوصا اسکان موقت که ما در این زمینه تلاش می‌کنیم.

در جلسه امشب سران قوا ،درباره اعتباراتی که برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته صحبت شد، تا اگر کمک‌های بیشتری قابل انجام است، صورت گیرد.

وی افزود: بودجه سال آینده هم در جلسه امشب مورد بررسی قرار گرفت. این اولین بودجه ای است که دولت 12 تقدیم مجلس خواهد کرد. از فردا صبح دستور صبح و بعد از ظهر هیات دولت، بودجه 97 خواهد بود و امیدواریم به موقع تقدیم مجلس شود همچنین راجع به مسائل دیگر اقتصادی هم در این جلسه صحبت شد و هماهنگی هایی را سه قوه در این باره انجام دادند.

درباره مشکلات سپرده گذاران برخی از موسسات اعتباری هم گفتگو کردیم. هفته گدشته هم هماهنگی های خوبی در این زمینه شد تا برخی سپرده گذاران که دچار مشکل هستند پول خود را دریافت کنند.

منطقه ما هم اکنون هم در وضعیت بسیار خوبی است و هم با برخی مشکلات روبرو است. هنوز راه طولانی در مبارزه با تروریسم وجود دارد.

در جلسه سوچی سه کشور ایران، ترکیه و روسیه درباره آینده سوریه، مردم سوریه، قانون اساسی جدید این کشور و... گفتگوهایی را داشتند.

دخالت برخی از کشورها در امور داخلی لبنان می‌تواند مشکل آفرین باشد. شواهدی وجود دارد که صهیونیست‌ها و برخی قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا پشت این ماجراها هستند.

کشورهای منطقه اگر مشکلی دارند باید میان خود حل و فصل کنند و احساس نکنند از طریق حمایت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها منطقه می‌تواند روی خوشی ببیند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها