در گفت و گو با خبرفوري مطرح شد

دلايل عدم تحقق طرح گفت و گوي ملي از زبان كرباسچي/نظام بايد در اين باره تصميم بگيرد

دبيركل حزب كارگزاران گفت: طرح گفت و گوي جزء مسائل كلان كشور است كه حاكميت بايد درباره آن تصميم گيري كند.

دلايل عدم تحقق طرح گفت و گوي ملي از زبان كرباسچي/نظام بايد در اين باره تصميم بگيرد

غلامحسين كرباسچي دبيركل حزب كارگزاران سازندگي در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره سرانجام طرح گفت و گوي كه از سوي برخي از چهره هاي اصلاح طلب مطرح شد اظهاركرد: اينكه طرح گفت و گوي ملي از سوي بنده يا ساير دوستانم مطرح شود موضوع قابل ارزشي است اما به طوركلي اين طرح جز مسائل كلان كشور است و حاكميت بايد درباره تحقق يا عدم تحقق آن تصميم بگيرد.

وي خاطرنشان كرد: اگر قرار باشد مجموعه جريانات و سلايق مختلف در كشورمان باهم درباره موضوعات مختلف گفت و گو كنند حاكميت بايد اين بستر را فراهم كند از اين رو اگر اين مسئله مورد وثوق نظام باشد تحقق آن امكانپذير خواهد بود.

دبيركل حزب كارگزاران سازندگي اظهاركرد: اگر حاكميت و مسئولان نظام صلاح بدانند كه مسائل و موضوعات موجود در كشور با خط كشي روشن تر و شفاف تر رخ دهد بدون شك بسترهاي لازم براي تحقق گفت و گوي ملي فراهم خواهد شد اما در حال حاضر اين زمينه باتوجه به عدم تصميم گيري درباره آن عملياتي نشده است.

كرباسچي تاكيد كرد: اصل نقطه صقل در يك نظام سياسي بايد از سوي حاكميت تعيين شود از اين رو بحث درباره علت و ياعدم وقوع گفت و گوي در مقطع فعلي معنايي ندارد.

وي خاطرنشان كرد: زماني مي توان از گفت و گوي ملي در كشور صحبت كرد كه اين مهم در حال انجام در كشور باشد و يا پيش زمينه هاي تحقق آن فراهم شود اما در مقطع فعلي امكان اظهارنظر كامل درباره اين موضوع وجود ندارد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها