ویدیو بخش هایی از کنسرت خیریه ناظری و کامکارها

کنسرت خیریه گروه کامکارها و شهرام ناظری دوشنبه 29 آبان از حدود ساعت 21:15 در سالن تالار وزارت کشور با حضور اردشیر کامکار (کمانچه)، شهرام ناظری (خواننده) برگزار شد.

ویدیو بخش هایی از کنسرت خیریه ناظری و کامکارها

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، کنسرت خیریه گروه کامکارها و شهرام ناظری دوشنبه 29 آبان از حدود ساعت 21:15 در سالن تالار وزارت کشور با حضور اردشیر کامکار (کمانچه)، شهرام ناظری (خواننده)، ارسلان کامکار (عود)، بیژن کامکار (رباب)، پشنگ کامکار (سنتور)، ارژنگ کامکار (تنبک)، قشنگ کامکار (سه‌تار)، اردوان کامکار (سنتور) و امیرناصر رنجبر (کمانچه آلتو) آغاز شد.

گروه کامکارها و شهرام ناظری برای اولین قطعه این کنسرت، در حالی قطعه «لاله خونین کفن از خاک سر کرده برون» را درنظر گرفته بودند که همزمان با اجرای آن، بزرگمهر حسین‌پور (کارتونیست و کارگردان انیمیشن) نیز در بخشی از سن به نقاشی طرحی از زلزله اخیر غرب کشورمان می‌پرداخت.

شهرام ناظری در بخشی از کنسرت ضمن تشکر از مردمی که از این اجرا حمایت کردند، گفت: واقعا سپاسگزار هستیم از این حس انسانی و روحیه‌ای که در مردم به وجود آمد. ملت ایران در مقاطع خاصی نشان می‌دهد که وقتی بخواهد پیشتاز باشد و تصمیم بگیرد خودش جلوتر از همه حرکت می‌کند. این مهمترین نشانه‌ای‌ست که روحیه اتحاد ملی را در یک کشور نشان می‌دهد. دست همه شما را می‌بوسم. همگی دیدیم که چگونه مردم به کمک مردم سلحشور کرد رفتند و این جای ستایش دارد. این برنامه بسیار با عجله ترتیب داده شد؛ من خودم فردا برای برگزاری برنامه‌ای که از یک سال قبل توسط دولت آلمان پیش بینی شده راهی این کشور هستم. با اینکه دو هفته دیگر از این سفر باز می‌گردم منتهی دیدیم که اگر برنامه را به آن زمان موکول کنیم احتمال دارد همه‌چیز سردتر شده باشد. به هر حال تصمیم گرفتیم اگر قرار است کاری انجام بدهیم باید همین الان آن را انجام بدهیم. از این رو بود که با گروه کامکارها تماس گرفتم که یکی از گروه‌های بی‌نظیر کشورمان هستند. این گروه شناخته شده کامکارها که هم از نظر تکنیک کار موسیقی و هم از لحاظ اخلاقی نمونه هستند. آنها نیز قبول کردند و ما امشب در خدمت شما هستم.

در ادامه برنامه کامکارها و شهرام ناظری قطعاتی چون لاله خونین کفن از خاک سر کرده برون، به کجا چنین شتابان، گل نیشان، پیدا پیدا پیدا شدم، ساز و آواز عاشقی پیداست از زاری دل، راست بگو نهان مکن، آهنگ کرمانشاه، خانمی، و گل من یاخی را اجرا کردند. بخش پایانی این کنسرت به اجرای قطعه «ای ایران» اختصاص داشت که مردم به طور ایستاده به همخوانی این اثر جاودان روح‌الله خالقی پرداختند.

لوریس چکناواریان (آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت) و علی مرادخانی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) نیز ازجمله میهمانان این برنامه بودند.

33

حجم ویدیو: 3.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها