واکنش سلبریتی های خارجی به زلزله‌ی کرمانشاه / از انریکه تا یانگوم

بعد از زلزله‌ی کرمانشاه بسیاری از سلبریتی های مشهور جهانی با مردم ایران و عراق و بستگان زلزله زدگان هم دردی کردند.

واکنش سلبریتی های خارجی به زلزله‌ی کرمانشاه / از انریکه تا یانگوم

بعد از زلزله‌ی اخیر ایران و عراق که منجر به کشته شدن حدود 500 انسان شد، هنرمندان و ورزشکاران خارجی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و در شبکه های اجتماعی پیام های تسلیت خود را ارسال کردند.

یکی از اولین سلبریتی هایی که نسبت به زلزله‌ی کرمانشاه واکنش نشان داد، انریکه ایگلسیاس(خواننده‌ی مشهور و محبوب اسپانیایی ) بود. او در شبکه‌ی اجتماعی خود پستی را قرار داد و به مردم ایران و عراق تسلیت گفت.

هنرمند دیگر، میسی ویلیامز بازیگر سریال بازی تاج و تحت بود که واکنشی نسبت به این حادثه‌ی دردناک داشت. او در شبکه‌ی اجتماعی خود پست زیر را به اشتراک گذاشت.

یشیل چای بازیگر زن ترکیه اي که بتازگی در فیلم جن خوشگل با فرهاد اصلانی همبازی شده بود هم یکی دیگر از بازیگرانی بود که در استوری اینستاگرام خود به حادثه دیدگان زلزله در ایران تسلیت گفت و نوشت :…ایران در کنارت هستیم.

به غیر از پیامهای تسلیت، برخی هنرمندان و ورزشکاران خارجی با کمک های نقدی با زلزله زدگان ایرانی همدردی کردند. خانم " لی یانگ ئه " بازیگر مشهور سریال های کره ای که در ایران با نام "یانگوم" شناخته می شود 96 هزار دلار به زلزله زدگان کرمانشاه و پوهانگ کمک کرد.

لی یانگ ئه پیش از این هم پیام تسلیتی را برای مردم ایران و عراق فرستاده بود.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ..
    0

    دردشون بخوره تو سر هرچی عربه که داعششونو آزاد کردیم هیچ غلطی نکردن

  • پوریا
    0

    خیلیای دیگه هم پیام دادن. Alex julig خواننده معروف آلمانی یکی از اونها بود که اتفاقا تمام پیامهای ایرانی ها که ازش تشکر کرده بودن رو هم لایک کرد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها