مجری برنامه شوک: پدر و مادر تحصیلکرده کودک سه ساله خود را آتش می‌زنند، قانون سکوت می‌کند؛ چرا؟!

مجری مشهور برنامه شوک از خلاء های قانونی در خصوص کودک آزاری گفت و به مصلحت اندیشی صدا و سیما در این زمینه اشاره کرد و تاکید کرد هیچ مصلحتی بالاتر از واقعیت نیست.

مجری برنامه شوک: پدر و مادر تحصیلکرده کودک سه ساله خود را آتش می‌زنند، قانون سکوت می‌کند؛ چرا؟!

به گزارش خبر فوری ، شاهین صمد پور مهمان برنامه رکن چهارم در خصوص کودک آزاری گفت: ما خلاء قانونی داریم و لایحه حمایت کودکان و نوجوانان هم سن بعضی از نوجوان ها است و 13 سال است که این لایحه در مجلس خاک می خورد.
مجری مشهور برنامه شوک گفت: ما در زمینه پدر و مادر کودک آزار قانون سفت و سختی نداریم که بتوانیم بچه را از آنها بگیریم.
وی ادامه داد: پدری که مهندس و مادر تحصیل کرده است بچه سه ساله خود را آتش می زنند. پدر به علت اینکه مادر خیانت می کرد انتقام زن را از بچه می گیرد و دو سال بعد این پدری که بچه اش را آتش زده بود عف می خورد و وی آزاد می شود این خلاء قانونی است که این اتفاق می افتد.
شاهین صمد پور ادامه داد: ما صدا و سیمایی داریم که فقط مصلحت اندیش است. آن هم اینگونه است که فکر می کنند آیا این خبر را بگویم یا نگویم در صورتی که هیچ مصلحتی بالاتر از واقعیت نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که این چالش ها و آسیب های اجتماعی قبلا بوده یا نبوده است نیز گفت: آسیب های اجتماعی یک روزی متولد شد اما مسئولین ما آن را جدی نگرفتند و این تبدیل شده است به غولی که مسئولین ما وقتی جلوی این غول می ایستند، فرار می کردند.

15

حجم ویدیو: 29.59M | مدت زمان ویدیو: 00:25:52 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها