نظر یک زائر پاکستانی درباره نسبت اربعین حسینی و ظهور امام زمان(عج)

زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) پیام راهپیمایی عظیم اربعین است

مدثر عباس زائر اهل پاکستان که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را از پیام های راهپیمایی اربعین حسینی عنوان می کند.

زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) پیام راهپیمایی عظیم اربعین است


به گزارش خبر فوری و به نقل از عقیق، مدثر عباس جوان 16 ساله پاکستانی است که برای اولین بار در راهپیمایی اربعین شرکت می کند. او در خصوص علت حضورش در این راهپیمایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا می گوید: من خیلی دوست داشتم در این راهپیمایی شرکت کنم و اقواممان نیز سال قبل به راهپیمایی اربعین آمدند و به ما از حس و حال این راهپیمایی باشکوه برای ما گفتند و ما هم ترغیب شدیم تا برای اولین بار به این راهپیمایی باشکوه ملحق شویم.


وی در خصوص حس و حال این راهپیمایی بیان می کند: حس و حال این راهپیمایی قابل توصیف نیست و احساسم این است که خارج از این جهان هستم و خیلی خوش حال هستم که امام حسین(ع) من را دعوت کرد تا به قطره ای از این دریای عظیم زائران ملحق شوم.


مدثرعباس با اشاره یه پیام این راهپمایی می گوید: پیامی این راهپیمایی این است که ما آماده و متحد می شویم برای اینکه حضرت مهدی(عج) ظهور کند و ما زمینه ساز ظهورش شویم و به تبع آن تغییرات عظیمی را در جهان رقم بزنیم تا جهان در صلح و آرامش قرار بگیرد.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بنده گنهکار
    0

    تضاد با حقیقت تا کی؟؟؟!!! --- تا کی می خواهیم جرئت و جسارت کنیم و با دانش ناچیز ذهن ناتوان بشری خود و با نداشتن آگاهی به جزئیات کامل هیچ حقیقتی خود را بجای خداوند عالمیان که به تمامی جزئیات جهان هستی آگاه است بنشانیم و از راه حدس و گمان برای خود و دیگران بنام دین و مذهب اعتقاد سازی کنیم و دین قرآنی ساده و رسا و سرشت نشین وقابل اثبات خداوند را فربه و غیر قابل درک کنیم و روز به روز به شمار دین گریزان بیافزاییم و شمار گمراهان را گسترش دهیم؟؟؟!!! لطفا آن عده ی نه چندان اندک از طرفداران اعتقادهای غیر قرآنی بغرنج غیر قابل اثبات ، این اعتقادها را در کنار اعتقادهای سرشت نشین قابل اثبات خداوند در قرآن کریم بگذارند و با عقل خدا دادی خویش این دو نوع اعتقاد را با هم مقایسه نمایند و داوری کنند و صادقانه بگویند کدام یک از این دو شایسته دین و مذهب است و با عقل بشر بسادگی قابل درک و انسان ساز است. آی کاش اصرار ورزان بر این روش و کسانی که با ذکر همیشه و پیوسته ی بندگان مقرب بنام دین ومذهب با این بندگان خدا گونه برخورد می کنند و ویژگیهای منحصر به خداوند را به این بندگان نسبت می دهند بگویند خداوند در کدام آیه ی محکم و مفصل قرآن کریم ، که قانون اساسی دین مسلمانان است ، مسلمانان را به انجام این گونه رفتارها با بندگان مقرب با صراحت توصیه کرده است. قرآن و عقل هرگز نپذیرفته اند و دلیلی ندارند که با بنده محدود به همه نیازها وناتوانیها در مقایسه با خداوند مطلق بی حد و مرز در مراسم و شعایر و مناسک دینی و مذهبی یکسان برخورد شود و یا بنده با خداوند در انجام چنین کارهای مربوط به دین و مذهب مشترکا به رقابت گذاشته شوند و آن چه که از خداوند توقع می شود و انتظار می رود از بنده نیز خواسته شود و آنچه که برای خداوند انجام می شود برای بنده نیز انجام گیرد و یا در سهیم کردن بنده در مراسم و مناسک و شعایر الهی ثواب و پاداش و اجری وجود داشته باشد؟؟؟!!! مراسم و مناسک و شعایر دینی بحکم قرآن و عقل به خداوند یکتا و بی همتای جهان هستی که همیشه زنده و همه جا حاضر و به همه چیز ناظر و بحق به همه چیز مسلط است منحصر اند.

  • ناشناس
    0

    سکوت بی دفاع --- سکوت نخبگان متخصص دین شناسی ، بر نظراتی که از اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب انتقاد می کنند ، و عدم ارائه ی هیچگونه راهنمایی متکی به ادله ی علمی رسا و گویا و قابل درک و اثبات پذیر از قرآن و عقل به دین داران ، بجز رها کردن مردم دین دار در اسارت تار پود شبهات بغرنج درست و نا درست که بسیاری از اعتقادات رایج منسوب به دین و مذهب را در بر می گیرند و اذعان و اقرار خاموش به درستی این شبهات و ناتوانی از آوردن ادله ی مستحکم انکار ناپذیر قرانی وعقلی برای مقابله با آنها و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت دین داری مردم چیز دیگری را به ذهن انسانهای خرد گرا تداعی نمی کند. هیچ کدام از احتمالهای فوق ، که برای سکوت مذکور ذکر گردیدند ، دارای توجیه منطقی و نیز برازنده ی دنیا و آخرت این نخبگان نیست و بی تردید این نخبگان را در قیامت در محضر خداوند که هیچ جای جبران نیست سخت پاسخگوی سکوت خود خواهد کرد. خود داری نخبگان متخصص دین شناسی از ورود به میدان رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، که امروزه در تاثیر گذاری بر افکار عمومی و جهت دهی به این افکار در همه ی زمینه ها حرف اول را می زنند ، پاسخگویی این نخبگان را نسبت به مسئولیت دینی که دارند و عاقبت اخروی آنان را در قیامت در محضر حق تعالی بسیار سنگین و دشوار می سازد.

  • ناشناس
    0

    خداوند مهربان!!! ما را ازاین بیغوله ی تاریک قرآن گریز شبهات که سکوت بی منطق دین شناسان در آن قرار می دهد رهایی بخش.آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها