انفجار مهیب در خیابان سبلان تهران / 30 کپسول گاز ترکید

ساعتی قبل انفجار مهیبی در خیابان سبلان تهران رخ داد.

انفجار مهیب در خیابان سبلان تهران / 30 کپسول گاز ترکید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه انفجار در منزل مسکونی در خیابان سبلان خبر داد.

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ٢١:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ٩٣ به محل واقع در خیابان سبلان شمالی، قبل از بزرگراه امام علی (ع) اعزام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در حداقل زمان به محل رسیدند گفت: نیروها در محل مشاهده کردند که در زیرزمین یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت حدودا ۶٠ متر، انفجاری رخ داده است. در این منزل آقا و خانم جوانی زندگی می‌کردند که آقای حدودا ٣۶ ساله دچار سوختگی نسبتا شدیدی شده بود. وی به سرعت به مرکز درمانی منتقل شد.

انفجار ساختمان در سبلان/ نگهداری کپسول‌های گاز در زیرزمین خانه
ملکی ادامه داد: همزمان با رسیدن آتش نشانان، نیروها به زیرزمین رسیده و با صحنه عجیبی رو به رو شدند. آتش نشانان متوجه شدند که در این زیر زمین چندین سیلندر گاز نگهداری می‌شود که چند عدد از آن‌ها ١١ کیلویی و سایر آن‌ها کپسول های پیک نیکی بود. تعداد این دستگاه‌ها شاید به ٣٠ عدد می‌رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اولیه احتمالا فردی که دچار مصدومیت شده در زیرزمین در حال کار با این سیلندرها بوده که منجر به انفجار اولیه شده است. خوشبختانه این حادثه منجر به شعله‌وری نشده بود اما بخشی از دیوارهای زیرزمین و طبقه بالایی را تخریب کرده بود.

وی افزود: با توجه به قدیمی بودن این منزل احتمال آوار شدن منزل نیز وجود داشت که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و منزل تا دقایق دیگر به عوامل انتظامی تحویل داده خواهد شد.

در انفجار سبلان 30 کپسول گاز ترکید
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حوادث مرتبط با سیلندرهای گاز که طی مدت اخیر رخ داده است، گفت: متاسفانه در برخی از منازل افراد به صورت ناایمن اقدام به شارژ این سیلندر ها می‌کنند و این اقدامات امکان دارد که موجب وقوع حوادث گستره‌تر شود.

منبع: رکنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • عیلس
    0

    کار پدر سوخته اسراییل یا امریکا بوده .. بگو مرگ بر اسراییل وامریکا ...تا فشار بیشتری رو خانواده بیاد دلار بشه بیست پنج هزار تومن

  • ناشناس
    0

    الان غرب زده ها میان میگن اسراییل بمبارون کرده و...

    نظرات شما -
    • عابد
      0

      الان تو شرق زده ای ؟؟؟!!!! تا کی سکوتتتتتت تا کیی؟؟؟؟!!!

    • علیرضا
      0

      همچین حرف میزنید گویی امامزاده اید ،شما هم شرق زده اید ،خداوند بشما زبون دراز و مخ پلاستیکی داده تا راحت به هم وطن خود توهین کنید

    • دلسوزان
      0

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه،شعار اولیه نه غربی نه شرقی بود ،اخیراجامعه دودسته شدند گروه اول امسال شما رفتید تو آغوش چین کمونیست وروسیه و دسته دوم هم در اثری ناامیدی علاقه مند به غرب شدند

    • کاربر ناشناس
      0

      همه جا نظر داری ، ساکت باشی نمیکن لالی ...

  • ناشناس
    0

    چرا مراکز حساس دوربینهای مخفی همیشه فعال ندارند؟؟؟!!! --- برای شناسایی عوامل این آسیبها در همه ی اماکن و مراکز حساس اسیب پذیر دوربینهای مدار بسته ی مخففی همیشه فعال یک راه و چاره ی راهبردی به نظر می رسند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حق شما رو خوردن خخخخ

  • احمد
    0

    چقدر گاز میترکه چه خبر هست چیکار میکنند اینا

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب اینها را باید تحت نظر پر شود.و تدابیری برای این کار قرار دهند حتما نیاز است.

  • حسین
    0

    چرت نگو ،شما که تو آغوش روسیه و چین تشریف دارید ،چی چی زده اید؟؟؟؟

  • حسن
    0

    میگم این روزا چقدر کپسول گاز منفجر میشه قدیما اینطور نبود

  • عباسی
    0

    کپسولا چرا این روزها اینجوری شدن؟

  • حرف حق
    0

    پارسال سیل بود امسال همش آتش سوزی و انفجار چخبره ؟ چرا این اتفاقات پیش میاد؟ چرا جلوگیری نمیشه؟ چرا همه ب غرب و شرق چسبیده اند چرا کشور و مردم خودمون رو نمیبینند؟ مشکل مسکن مشکل خودرو مشکل گرانی موادغذایی و لوازم خانگی و .... همه مسئولین برای خودشون کارشناس هستند مشکلات را میبینن و دلیلش را میدانن و راه حلش میدانن ولی مشکلات کشور روز ب روز بیشتر و بدتر میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها