رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توابخشی ایران :

بیکاری مهمترین عامل ایجاد تکدی‌گری است

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توابخشی ایران معتقد است ؛ بیکاری مهمترین عامل ایجاد تکدی‌گری در جامعه است

بیکاری مهمترین عامل ایجاد تکدی‌گری است

مصطفی اقلیما، در #دیدگاه_نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبر فوری نوشت:

تکدی‌گری از وجود آسیب‌های اجتماعی نشات می‌گیرد و بیکاری به عنوان یکی از پررنگ‌ترین عوامل ایجاد بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در اجتماعات شناخته می‌شود.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    یوسف نبی هم باشی اول باید اقتصاد رو درست کنی بعد خداتو عاشقانه بپرستن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام جناب اقلیما ازاعللام نظرشما ممنونم ولی

  • مدارا كن
    0

    سلام به اميد روزي كه با گفتگو مشكلات حل شود و كارهايي مثل شغل ازدواج مسكن نان آزادي بيان در بين تمام دولت ها و مجلس برنامه ريزي حداقل صد ساله داشته باشه و با آمدن دولت ها كارهاي قبل وتو نشه و چون كپك سرمون نبريمداخل برف و از زحمات و تجربيات ديگر كشورها استفاده صددرصدي كنيم هي نگيم با فرهنگ ما جور در نمياد كه فقط مترسك سر جاليزه اين حرف ها و پنهان شدن در زير بي مسئوليتي است . يه تشكر بسيار مهم از خبر فوري داشته باشيم كه نظرات را بيان مي كند و هر سليقه و هر كسي كه دل پر يا بياني داره براي راحت شدن سنگيني مشكلات بقولي درد دل مي كنه تشكر كنيم . بظر مياد بهترين خبر و پايگاه خبري است كه جسارت داره بگه همگي در اين شايط به وجود آمده همگناهيم و بايد هم دل بشيم و دولت ها را براي پنهان كردن كارهاي خود درست نكنيم و تمام گناهان را روي دولت و مجلسي بيندازيم كه يك هزارم دولتهاي جمهوري ديگر كشورها قدرت اجرايي يا قانونگذاري يا پي گيري قوانين ندارند . ما داريم خاله بازي مي كنيم و گويي چه خوب هست كه دولت انتخاب و خود را در پشت دولت مخفي مي كنيم . به اميدي كه دولت حداقل توان انتخاب استاندار و وزير و مدير كل خود را داشته باشد . گويي بيكاري مادر تمام ناهنجاري ها و بي پولي مادر دروغ و تهمت و حسادت و خالي كردن پشت و بوقلمون صفت شدن نا عدالتي را عدالت و ووو هست اميد هست كم كم انقلاب اسلامي ايران برگرد شعارهاي اول انقلاب و نامادر ملت خودش و مادر اعراب نشه .

  • لینچان
    0

    علت اصلی طلاق هم ازدواج است!

  • مجید
    0

    خب اگه دقیق برسی کنیم عده ای در تمام کشورها شغل انها تکدی گری است .حتی در ایران طایفه های وجود دارند که تمامی اعضای خانواده به شغل های تکدی گری دزدی .فالگیری .جیب زنی ووووبطور موروثی اشتغال دارند وبا اینکه صاحب ثروت های زیادی هستند ولی از ان دست نمی کشند خودم سه سال پیش با یکی از این متکدیان که دارای سرویس ایاب وذهاب شبکی بود حرف می زدم ان موقع به اعتراف خودش روزی ۳۰۰هزار تومن درامد داشت.یا شخص دیگه ای که هر روز کنار در سازمانهای خیریه داد وفریاد می کرد وحتی خودش رو هم می زد برای گرفتن کمک با خبر شدم دزدی به خانه اش زده وهزاران دلار پول او را سرقت کرده تکدی گری بک فرهنگ است ویک شغل پر سود که در تمام دنیا توسط باندهای مافیایی اداره می شود .واصلا ربطی به اقتصاد ندارد در کشورهای اسکاندیناوی که معروف به دولت رفاه هستن تکدی گری با خود بیکار کردن وباز نشستگی پیش از موعد بروز می کند .بالا وپایین برید یه عده تن به کار نمی دهند واز سریع ترین وراحت ترین راه می خواهند زندگی کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها