علی ضیا مجری صداوسیما:

از نقد ناراحت نمی‌شوم چراکه مردم، خواهرو برادران من هستند/اینکه علی ضیاء در زندگی شخصی چه کارهایی انجام می‌دهد به خودش مربوط است

علی ضیاء درخصوص نقاط قوت و ضعف اجراهایش گفت: در باب این مسأله کارشناسان این حیطه باید نظر دهند چراکه خود آدم، خودش را دوست دارد و عمدتاً نقاط ضعف خود را نمی‌بینیم.

از نقد ناراحت نمی‌شوم چراکه مردم، خواهرو برادران من هستند/اینکه علی ضیاء در زندگی شخصی چه کارهایی انجام می‌دهد به خودش مربوط است

علی ضیاء مجری برنامه‌های صدا و سیما ابتدا درخصوص نقاط قوت و ضعف اجراهایش به خبر فوری گفت: در باب این مسأله کارشناسان این حیطه باید نظر دهند چراکه خود آدم، خودش را دوست دارد و عمدتاً نقاط ضعف خود را نمی‌بینیم. اما حداقل صادقانه می‌گویم که مطرح کردن مشکلات مردم در برنامه‌ها، جزو دغدغه‌هایم محسوب می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم خداوند به من برکتی بدهد که در راستای نگاه و حرف مردم صحبت کنم.
این مجری تلویزیون ادامه داد: نقدهای زیادی به من وارد شده است چراکه نظر مردم همیشه محترم است. افراد جامعه، خواهرو برادران من هستند؛ بعضی اوقات در درون یک خانواده مشکل و نقد پیش می‌آید اما نسبت خونی بین افراد که از بین نمی‌رود.
وی به حریم شخصی افراد اشاره نمود و افزود: متأسفانه فضاهایی که ایجاد شده است جامعه را ناامن کرده است. زندگی هر شخص به خودش مربوط است. وقتی مردم من را در تلویزیون شناختند، قطعاً زمانی که در برنامه هستم می‌توانند من را نقد کنند. اینکه علی ضیاء در زندگی شخصی چه کارهایی انجام می‌دهد به خودش مربوط است.
ضیاء در پایان خاطرنشان کرد: لطفاً به حرمت زندگی‌های خودمان احترام بگذاریم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها