جزئیات فاصله‌گذاری اجتماعی در قطار

معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد که شرکت راه آهن یکی از پیشتاز ترین دستگاه‌ها در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بوده و اگر ماسک اجباری شود آن را در ایستگاه‌های راه آهن و قطارها اجباری می‌کنیم.

جزئیات فاصله‌گذاری اجتماعی در قطار

میر حسن موسوی اظهار کرد: همانند گذشته که در اجرای پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودیم و همه پروتکل ها را در ایستگاه‌های راه آهن، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و در داخل قطار به دقت اجرایی کردیم اگر استفاده از ماسک اجباری شود و آن را از سوی دولت یا ستاد مقابله با کرونا به ما ابلاغ کنند به سرعت آن را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال در طرح فاصله گذاری اجتماعی گرچه شرکت‌های ریلی تعداد پذیرش مسافرانشان به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد اما همکاری خوبی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داشتند و طرح فاصله گذاری اجتماعی به دقت در راه آهن اجرا شد که در حال حاضر می‌توان گفت در یک کوپه ۴ نفره تنها دو نفر حضور دارند و این یکی از پروتکل‌های است که به ما ابلاغ شده است.

موسوی با بیان این که همه دستور العمل‌ها ابلاغ شده به صورت هفتگی و روزانه به زیرمجموعه‌های راه آهن ابلاغ شده و اجرا می‌شود گفت: در زمینه استفاده از ماسک هم باید بگویم تاکنون از همه شرکت‌های ریلی خواسته‌ایم در بسته‌های ارائه شده به مسافر حتما ماسک را قرار بدهند و اگر برخی اوقات و بعضی از مسافران در طول سفر دقایقی ماسکشان را برداشند با حفظ احترام تذکرات لازم برای استفاده از ماسک به آنها داده شود. چرا که خودمان را از نظر قانونی و اخلاقی برای اجرایی پروتکل‌ها متعهد می‌دانیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها