سارا منجزی:

مدل نیستم، سفیر برند هستم/ از کودکان سر چهارراه‌ها، ناسزا شنیدم

سارا منجزی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید: متأسفانه سطح فیلم‌نامه‌ها بسار پایین و ضعیف است به نحوی که خود بنده نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

مدل نیستم، سفیر برند هستم/ از کودکان سر چهارراه‌ها، ناسزا شنیدم

به گزارش خبر فوری ، سارا منجزی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص سطح فیلم‌نامه‌ها گفت: متأسفانه سطح فیلم‌نامه‌ها بسیار پایین و ضعیف است به نحوی که خود بنده نمی‌توانم تصمیم بگیرم. ترجیحاً دوست دارم که امسال فیلمنامه‌های قوی‌تر حضور پیدا کنم و اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.
وی به سفیر برند اشاره کرد و ادامه داد: من مدل نیستم، سفیر برند هستم. ساعتی که محصول سوییس و لهستان وارد ایران می‌شود، بنده به عنوان نماینده برای افتتاحیه هر فروشگاه مرتبط و همایش‌ها شرکت می‌کنم. همچنین عکس‌های با حجاب من، برای محصولات جدید استفاده می‌شود.
این بازیگر سینما و تلویزیون اشاره نمود و اظهار داشت: به نظر من هیچ تناقضی بین کار بازیگری و حضورشان در دنیای مدلینگ نیست.
وی پیرامون "کودکان کار" نیز خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم که مسئولین ما هیچ‌وقت پشت چراغ قرمز توقف نداشته‌اند. به محض اینکه پشت چراغ قرمز می‌ایستیم، کودکان کار به سمت ماشین‌های ما هجوم می‌آورند. روزهای اول گمان می‌کردم که کمک مالی به این افراد می‌تواند مهر و محبت به آنان انتقال دهد در حالی که متأسفانه شاهد بودم وقتی مبلغ کم به این افراد دهیم، بی‌احترامی انجام دادند و توهین کردند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها