قربانی شدن دختر جوان مشهدی در فضای مجازی

دختر جوان در حالی که عکس‌های برهنه اش توسط مرد شیطان صفت در فضای مجازی منتشر شده حال پشیمان است و احساس گناه می‌کند.

قربانی شدن دختر جوان مشهدی در فضای مجازی

افسر پرونده با بیان این که دختر جوان قربانی فضای مجازی شده است گفت: قربانی باعث فریب خوردگی شده و اعتماد بی جا در فضای مجازی باعث این شده که عکس‌های لیلا در گوشی مردم دست به دست چرخیده است.

افسر پرونده گفت: متهم این پرونده مرد پلیدی است که با بی آبرو کردن دختران، غریبه نیست و سابقه هتک حرمت و مزاحمت را برای نوامیس مردم را دارد، و در فضای حقیقی و فضای مجازی مزاحمت برای دختران مشهدی ایجاد می‌کرد؛ و درقبال مزاحمت و هتک حرمت و بی آبرو کردن لیلا با هوشیاری پلیس در دام ماموران مشهد افتاد.

افسر پرونده افزود: پلیس با هتک حرمت و بی آبرو کردن نوامیس مردم به شدت مخالف است و در قبال چنین جرائمی برخورد قاطعانه و جدی انجام می‌دهد.

عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری متهم مشهدی
با عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس متهم را به جرم هتک حرمت و بی آبرو کرن نوامیس مردم دستگیر و پرونده به دادسرا مشهد ارجاع شد.

فرستادن عکس‌های بدون لباس برای اثبات عشق به مرد شیطان صفت
لیلا، قربانی این پرونده گفت: عکس‌های شخصی ام را از طریق اینترنت برایش فرستادم تا به او ثابت کنم عاشقش شده ام و از این که تصور می‌کردم پسر جوانی را از راه خطا و گناه نجات داده ام خیلی خوشحال بودم.

اما من، یعنی همان دختری که تا یک سال قبل از نظر ایمان و اخلاق زبانزد همه دوستان و آشنایان بودم و همیشه سعی می‌کردم الگوی دیگران باشم با اشتباهی کوچک، دردسر بزرگی برای خودم و خانواده ام درست کردم.

مرد هوس ران مزاحم همکلاسی دخترجوان
دختر جوان در دایره اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد افزود: من دچار غرور و خودبینی شدم و به همین خاطر چنین مشکلی برایم به وجود آمد.

از شما چه پنهان حدود یک سال قبل همکلاسی ام گفت: پسری جوان برایش مزاحمت ایجاد می‌کند و با پیامک‌های بسیار زشت و ناروا اعصابش را به هم ریخته است. دوستم از این بابت خیلی نگران بود، چون اگر پدر و برادرانش می‌فهمیدند گرفتار چه مسئله‌ای شده است مشکل بزرگی برایش به وجود می‌آمد.

معرفی کتاب باعث بی آبرویی قربانی مشهدی
لیلا، نفس عمیقی کشید و افزود: من با احساس مسئولیت در برابر این مشکل همکلاسی ام دست به کار شدم و با پسر مزاحم تماس گرفتم تا با گفت: وگو و نصیحت او را قانع کنم دست از سر دوستم بردارد.

با این نیت چند بار به پسر جوان زنگ زدم و او که آدم حقه باز و شیادی است خودش را فردی گناهکار معرفی کرد و گفت: با شنیدن حرف هایم از خواب غفلت بیدار شده است و تصمیم دارد از گناه و معصیت دور شود.

پسر جوان از من خواهش کرد بیشتر نصیحتش کنم و من با خرسندی از این مسئله که توانسته ام فردی را تغییر بدهم چند کتاب به او معرفی کردم و رابطه ما در مدت کوتاهی از تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک به ارتباط اینترنتی کشیده شد.

دختر جوان گفت: پسر حیله گر با زبانی چرب ونرم کم کم مرا وابسته خودش کرد و نمی‌دانم چگونه اسیر احساساتم شدم و عقلم را زیر پا گذاشتم. من برای آن که اثبات کنم عاشق شده ام به خواسته او عمل کردم و عکس‌های شخصی ام را برایش فرستادم.

اما از همان روز به بعد پسر جوان تهدیدم می‌کند که یا باید به خواسته‌های شیطانی اش تن بدهم و یا این که عکس هایم را از طریق اینترنت و بلوتوث منتشر خواهد کرد و.... مانده ام چه خاکی بر سرم بریزم.

غرور دچار پخش شدن عکس‌های خصوصی در اینترنت
دختر جوان، بیان کرد: در هیچ شرایط و موقعیتی انسان نباید خودش را از دیگران بهتر و بالاتر ببیند و دچار خودبینی و غرور شود، چون تکبر مایه بدبختی است و نکته مهم دیگر این که یک لحظه غفلت از خود، ممکن است مشکلات جدی و مسائل پیچیده‌ای در زندگی ما به وجود بیاورد.

من اعتراف می‌کنم اشتباه کرده ام و باید تاوان آن را پس بدهم.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها