کمپین اعتراض به سکوت جهانی نسبت به پیاده روی اربعین

مردم با هشتگ #سکوت_در_برابر_بزرگترین_اجتماع_جهانی ، اعتراض خود را نسبت به سکوت رسانه ها در قبال پیاده روی اربعین نشان می دهند

کمپین اعتراض به سکوت جهانی نسبت به پیاده روی اربعین

به گزارش خبر فوری ، پیاده روی اربعین هرساله توسط عاشقان امام حسین از نجف تا کربلا برگزار می شود، بدون شک یکی از بزرگترین پیاده روی ها و اجتماعات انسانی در روی کره ی زمین است. در چند سال گذشته نزدیک ۲۰ میلیون انسان (اعم از شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و غیره) در این اجتماع انسانی ومذهبی شرکت کرده اند. با این اتفاق، پیاده روی اربعین بزرگترین تجمع انسانی در دنیا شناخته شد.
با وجود این، از همان ابتدا رسانه های بزرگ غربی و حتی عربی از پوشش این اتفاق بزرگ خودداری کردند و تنها به پخش چند خبر کوتاه در روز اربعین اکتفا نمودند.
اما به راستی چرا این رسانه ها از پوشش خبری پیاده روی اربعین خودداری می کنند؟ شاید اکنون وقت تحلیل این ماجرا نباشد. نکته ی مهم این است که در حال حاضر وظیفه ما است که جهانیان را از این حماسه بزرگ و بی نظیر با خبر کنیم.


دقیقا به همین دلیل، برخی کمپینی را در همین رابطه ایجاد کرده اند. در این کمپین، مردم با نوشتن عبارت(#سکوت_در_برابر_بزرگترین_اجتماع_جهانی) به عنوان کامنت پای توییت ها یا پست های شبکه های اجتماعی رسانه های بزرگ ، اعتراض خود را نسبت به عدم پوشش پیاده روی اربعین نشان می دهند.
شما هم اگر نسبت به سکوت رسانه ها نسبت به پیاده روی اربعین ناراضی هستید می توانید با هشتگ #سکوت_در_برابر_بزرگترین_اجتماع_جهانی و #Silence_on_the_largest_global_pilgrimage و یا #الصمت_العالم_مقابل_أكبرالمسيرة_العالمی اعتراض خود را نسبت به رسانه های مهم جهانی یا عربی نشان دهید.
شما همچنان می توانید عکسهای خود را از کامنتهایتان با ما به اشتراک گذارید.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها