نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

شعار "قانون‌مداری" دولت در استان گیلان عملی نشده است

نماینده مردم فومن و شفت گفت: گیلان استان ثروتمندی است که محروم مانده و با وجود شعار دولت مبنی بر قانون‌مداری، قانون ستیزی و قانون‌گریزی زیادی در این استان رخ داده است.

شعار "قانون‌مداری" دولت در استان گیلان عملی نشده است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات غدیر استانداری‌ گیلان در رشت با اشاره به سخنان امام علی (ع) اظهار داشت: باید بدانیم که کجا هستیم، از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پست‌ها و سمت‌هایی که به افراد تعلق می‌گیرد موقتی است عنوان داشت: همانطور که ما دیگران را ارزیابی می‌کنیم ارزیابی می‌شویم و باید دقت و حساسیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

افتخاری با بیان اینکه صنعت گیلان در گذشته زبانزد خاص و عام بوده است اعلام کرد: باید به اقتصاد گیلان توجه شود و یکی از راه‌های بهبود وضع اقتصادی استان گیلان توجه به صنعت این استان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تکیه مدیران بر اخلاق‌مداری خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی استان گیلان باید تعامل بیشتری ‌با مردم داشته باشند.

وی با اعلام اینکه امروزه آسیب‌های اجتماعی فراوانی در استان گیلان وجود دارد بیان داشت: استان گیلان استان ثروتمندی است که محروم مانده است و با وجود شعار دولت مبنی بر قانون‌مداری، قانون ستیزی و قانون‌گریزی زیادی رخ داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود رکود اقتصادی در استان گیلان اعلام کرد: بهبود وضع اقتصاد، بهتر کردن فضای کسب و کار ایجاد شغلاز وظایف اصلی مسئولان استان گیلان در شرایط کنونی استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان است عنوان داشت: برای استفاده از ظرفیت‌های استان گیلان به نفع مردم به اتحاد نیاز داریم.

وی با اعلام اینکه برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز 1404 نیاز است که دست از شعار دادن برداشته شود گفت اگر با رانت مقابله شود و از شعار حمایت از تولیدگران و سرمایه‌گذاران دست برداشته شده و این موضوع عملی گردد بسیاری از چشم‌اندازهای 1404 در استان گیلان محقق می‌شود.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها