طراحی سرقت طلاهای همسایه در پوشش مأمور اداره آب و فاضلاب

پلیس آگاهی تهران بزرگ از یک فقره سرقت طلا های موجود منزل در روستای ابراهیم آباد در پوشش مامور اداره آب خبر داد.

طراحی سرقت طلاهای همسایه در پوشش مأمور اداره آب و فاضلاب

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، در بیستم شهریورماه امسال، وقوع یک فقره سرقت منزل در روستای ابراهیم آباد به کلانتری 176 فشافویه اعلام شد که با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد 2 سارق در پوشش مأمور اداره آب به درب منزل یکی از اهالی روستا مراجعه و در ادامه با ضرب و شتم شدید خانم جوان اقدام به سرقت طلاها کردند و از محل متواری شدند .
در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام تحقیقات از اهالی روستا ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی از همسایگان شاکیه به نام محمد صبح روز سرقت در پشت بام خانه اش که مشرف به خانه ی شاکیه نیز می باشد ، حضور داشته است .
محمد شناسایی و تحقیقات نامحسوس پیرامون وی آغاز شد ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از دوستان محمد بنام اسماعیل شدند که سوابقش نشان می داد پیش از این به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر بهمراه محمد در یک کارگاه تولید مواد اولیه لاستیک سازی ، به عنوان کارگر ساده مشغول بکار هستند .
با شناسایی تصویر اسماعیل از سوی شاکیه به عنوان یکی از سارقین ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که اسماعیل با همدستی محمداقدام به طراحی و انجام سرقت نموده و به احتمال بسیار زیاد ، سارقی که در زمان سرقت اقدام به پوشاندن کامل صورتش نموده نیز همان محمد است .
با تجمیع اطلاعات، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و در2 عملیات جداگانه در منطقه حسن آباد و روستای ابراهیم آباد اقدام به دستگیری اسماعیل و محمد کردند.
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این زمینه اظهارکرد: با توجه به شیوه و شگرد متهمین در جعل عناوین مأمورین ادارات خدماتی و احتمال وقوع سرقت های مشابه از سوی آنها ، متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفته و دستور انتشار تصاویر آنها از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته و یا موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری، خیابان آستانه مراجعه نمایند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها