حرکتی جالب از اداره ی فرهنگ و هنر شهرستان آمل که می تواند الگویی باشد در کشور!

*یادداشت

حرکتی جالب از اداره ی فرهنگ و هنر شهرستان آمل که می تواند الگویی باشد در کشور!

محسن مرعشی_ عصر روز چهارشنبه اولین جلسه ی شورای توسعه ی فرهنگ و هنر شهرستان آمل، با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان هنر این شهرستان و به دعوت ریاست اداره ی فرهنگ و هنر در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

در این نشست صمیمی که به حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه های هنری کشور، مزین شده بود; امیر امیرنیا -ریاست اداره فرهنگ و هنر آمل- ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای انجام شده در حوزه ی هنر و فرهنگ، با تأکید بر استفاده از خرد جمعی و ایجاد بسترهای مناسب در جهت توسعه ی فرهنگ و هنر، خواستار همکاری صمیمانه ی هنرمندان رشته های مختلف در کنار یکدیگر و نیز تعامل اهالی فرهنگ و هنر با یکدیگر شد.
نکته ی جالب در این نشست، حضور مسئولین و فعالین کانونهای مذهبی و قرآنی، مد و لباس در کنار هنرمندان عرصه های رسانه، چاپ و نشر، شعر و موسیقی، تئاتر و سینما و تجسمی بود که هر یک از مدعوین; نظرات، مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی خود را بیان نمودند.
همچنین حضور پیشکسوتانی که بیش از شش دهه از زندگی پر بار خود را وقف هنر و فرهنگ شهر و کشور خود کردند، در کنار جوانان پر شور و پر انرژی با ایده های جدید و به روز; نوید بخش روزهای خوب هنر و فرهنگ آمل خواهد بود.
نشستهای تخصصی ماهیانه، جلسات فصلی و نیز دعوت از مسئولین درجه ی یک شهری، استانی و کشوری در جمع شورای توسعه ی فرهنگ و هنر; به عنوان سرفصل های کاری این شورا قرار گرفت.
امید به اینکه چنین حرکتی را در همه ی شهرهای کشور، به جهت توسعه ی فرهنگ و هنر ایران عزیز; شاهد باشیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محسن قویدل
    0

    به امید داشتن روزهای بهتر پیش ِ رو در عرصه ی هنر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها