برانکو: مستحق برد بودیم/ چشمی باید اخراج می‌شد

برانکو: مستحق برد بودیم/ چشمی باید اخراج می‌شد

به گزارش خبر فوری ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: خیلی راضی و خوشحال از این برد هستیم. یک تبریک ویژه به بازیکنانم بابت میل به پیروزی و جنگندگی‌شان می‌گویم.

وی افزود: یک تبریک هم به هواداران‌مان بابت پر کردن ورزشگاه از صبح می‌گویم. خیلی خوشحالم که هواداران را خوشحال کردیم و رقیب بزرگ و اصلی‌مان استقلال را شکست دادیم. این داربی بود. داربی همیشه خوب است. فضای خوبی را شاهد بودیم. بازی بسیار فعال و محکم و قوی بود. جالب اینکه موقعیت‌های خطرناک روی هر دو دروازه وجود داشت. علی رغم اینکه گل‌ها زیاد نبود، هواداران توانستند از بازی لذت ببرند.

برانکو ادامه داد: ما در مدت زمانی کوتاه، تعداد بازی های زیادی را انجام دادیم. این برد برای ما مهم بود و خود را به بالای جدول رسانیدم.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه شفر گفته تیم او خوش‌شانس بوده است، گفت: من اول صحبت هایم هم گفتم که با استحقاق بردیم چون بهتر از حریف بودیم. فرصت‌های کامل و نیمه کامل را زیاد ایجاد کردیم. حالا بخواهیم به سرعت به بازی برگردیم، شاید اول بازی آنها یک فرصت داشتند. انصاری هم یک فرصت خوب داشت که آفساید بود. باقی صحنه‌ها ارسال بود و ارسال که واکنش خوبی برابر آنها داشتیم. نمی‌خواهم درباره فرصت‌های خوبمان بگویم. فرصت‌هایی که رسن و امیری داشتند. شانس شجاع‌ها را دنبال می‌کند. اگر شجاع باشید و برای برد به زمین بروید، شانس هم با شما خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اخراج چشمی و اینکه داوری را چطور دید، گفت: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. مقررات روشن است به خصوص در زمان پنالتی. این تخصص من نیست ولی تا جایی که می‌دانم اگر بازیکن حریف از پشت خطا می‌کند، یعنی کارت قرمز. حالا مهم نیست. هل دادن داور و مسائلی از این دست از سوی بازیکن استقلال پیش آمد. خوشحالم از واکنش بازیکنانم که صبور بودند و تحمل کردند. آنها سزاوار برد بودند.

وی درباره کمبود بازیکن تیمش گفت: هرکسی نباشد، دیگرانی هستند که به خوبی جای او را پر کنند. طبیعی است که طارمی دو سال آقای گل بوده و جایش خالی است ولی بازیکنان جدید هم به خوبی جای خالی را پر می‌کنند و به هدف زده‌اند. نعمتی، رسن، منشا و خلیل زاده و دیگران بازی به بازی بهتر می شوند.

برانکو درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم و آیا او از اینکه بیرانوند مستقیم توپ را برای منشا می‌فرستاد راضی بود، گفت: طبیعی است سه چهار بازیکنمان جایشان خالی است. من هیچوقت اینکه بازیکن را نداریم گله و شکایت نمی‌کنم. استقلال خوزستان را بدون ملی پوشانمان بردیم. آنهایی که در این سیستم هستند هم کاملا هماهنگ نشده‌اند. هم ربیع خواه و هم کامیابی نیا به خوبی در هافبک دفاع کار می‌کنند. اما درباره نیمه دوم باید بگویم که این استراتژی ما نبود. استقلال مستقیم بازی می کرد و طبیعی بود که ما هم توپ را برگردانیم. ما تلاش می‌کردیم فضای حمله برای علیپور و منشا ایجاد کنیم و در این زمینه موفق هم بودیم.

او درباره تعویض های دفاعی تیمش گفت: هر دو مهاجم ما در فاز حمله و دفاع عالی بودند. واکنش تیم ما جواب داد و تعویض‌های ما خوب کار کردند. مصلح هم در آخرین دقایق آمد تا با قدرت سرزنی توپ‌های بلند را خنثی کند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد منشا در پست دیگری هم بازی کند، گفت: او مهاجم است و وظیفه یکی از دو مهاجم کمک به خط دفاعی است. او و علیپور در این زمینه عالی بودند. آنها هم به دفاع کمک می‌کردند و هم در حمله عالی بودند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها