هتل پانوراما کیش

سفر به کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک سفر تفریحی در ایران است. سفر به جزیره‌ای زیبا با امکانات فوق‌العاده و مراکز گردشگری و تفریحی متنوع که هر مسافری از اقامت در آن لذت می‌برد.

هتل پانوراما کیش

جزیره کیش در طی ۳۰ سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده و بیشتر به امکانات رفاهی و تفریحی آن پرداخته شده است. به همین خاطر گزینه‌ی مناسبی برای شروع یک سفر هیجان‌انگیز در یک فصل مناسب است. از طرفی با توجه به منطقه آزاد بودن جزیره‌ی کیش، این جزیره برای کسانی که قصد خرید و بازارگردی دارند هم بسیار جذاب است چون اجناس متنوع و با کیفیتی در بازارهای کیش عرضه می‌شود. تجریه‌ی غواصی در خلیج فارس، سر زدن به پارک دلفین‌ها، کارتینگ و دوچرخه‌سواری دور جزیره، بازدید از کشتی یونانی و شهر باستانی حریره و همچنین قدم زدن در کنار ساحل تجربه‌هایی جذابی است که با سفر به کیش به دست می‌آورید.

اما برای سفر به کیش باید به فکر رزرو یک هتل مناسب هم باشید. هتل پانوراما یکی از گزینه‌های جذاب شما بین هتل های کیش، برای اقامتی رویایی در این جزیره خواهد بود. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و فقط یک سال از فعالیت آن می‌گذرد اما در همین مدت زمان هم جایگاه خودش را بین مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، پیدا کرده است و اولین موضوعی که نظر مسافران را به این هتل جذب می‌کند معماری جالب و خاص آن است. مجموعه‌ی لوکس پانوراما با زیربنایی به مساحت ۳۰۰۰۰ مترمربع در یکی از بهترین نقاط جزیره، در خیابان رودکی ساخته شده و امتیازات و امکانات ویژه‌ای دارد که در این مطلب به آنها می‌پردازیم.

دسترسی مناسب هتل پانوراما به مراکز تفریحی و تجاری

این هتل به مراکز تجاری و بازارهای بزرگ جزیره مانند زیتون، پانیذ، سارینا، پردیس‌های ۱ و ۲ و رویا مال دسترسی مناسبی دارد. از طرفی اسکله‌ی قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک و تالار بزرگ شهر که اکثر کنسرت‌های بزرگ هم در آنجا برگزار می‌شود به هتل پانوراما نزدیک هستند. تردد و رفت و آمد در جزیره کیش کار مشکلی نیست اما رزرو هتل در مرکز شهر و جایی که دسترسی مناسبی به تمامی مراکز تفریحی و تجاری داشته باشید اقامت را برای شما راحت‌تر می‌کند. به همین خاطر هتل مدرن و جدید پانوراما انتخاب مناسبی برای اقامت در کیش است. با رزرو هتل کیش از علی بابا فرآیند انتخاب و رزرو هم برای شما ساده‌تر می‌شود. برای این کار فقط کافیست به بخش هتل‌های سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

هتل پانوراما در ۱۵ طبقه ساخته شده و ۲۷۶ باب واحد اقامتی دارد. اتاق‌های دو تخته و سه تخته‌ی این مجموعه از ابعاد استاندارد بزرگتر هستند تا راحتی بیشتری برای مسافران فراهم کنند. ابعاد اتاق‌های سه تخته ۴۵ متر مربع، سوئیت‌های رویال کانکت نزدیک به ۷۰ متر مربع، آپارتمان‌های پرزیدنشال و امپریال تا مساحت ۳۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده و اتاق‌های اقامتی از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده‌اند. نکته‌ی دیگری که در طراحی و معماری هتل پانوراما به آن توجه شده، دسترسی مناسب اتاق‌ها به امکانات خدماتی و رفاهی است که همین موضوع رضایت مسافران را در سطح بالایی جلب کرده است. اکثر هتل های کیش از استانداردهای بالایی برخوردارند اما هتل پانوراما می‌تواند نظر شما را برای سفرهای بعدی و اقامت در این هتل هم جذب کند.

امکانات هتل پانوراما

هتل پانوراما که بین هتل های کیش جدیدترین هتل است امکاناتی مانند استقبال فرودگاه، رنت خودرو، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، خشکشوئی، آرایشگاه زنانه، مینی بار، رستوران و کافی‌شاپ را در بهترین سطح به مسافران ارائه می‌کند. صبحانه در بوفه‌ی هتل پانوراما بسیار مفصل و با منویی متنوع سرو می‌شود و رایگان است. رستوران این هتل هم انواع غذاهای متناسب با سلیقه‌های مختلف را برای مسافران سرو می‌کند و خدمات رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. سالن کنفرانس این مجموعه حدوداً ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد و یکی از مجلل‌ترین سالن‌های کنفرانس در بین هتل های کیش است. اگر قصد سفر به جزیره‌ی کیش داشته باشید برای رزرو هتل می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و با رزرو هتل کیش از علی بابا یک سفر خاطره‌انگیز را شروع کنید.

امکانات ورزشی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه‌ی آب سرد و اتاق ماساژ هم در خدمات این هتل قرار دارد اما علاوه بر این موارد هتل پانوراما یک ویژگی غافلگیرکننده هم دارد. اگر در این پانوراما اقامت داشته باشید از دیدن حمام سنتی ایرانی که خاص این هتل است هیجان‌زده خواهید شد و مشتاق خواهید بود که یک بار آن را تجربه کنید.

نکته‌ی دیگر در ارتباط با هتل پانورامای کیش برخورد مناسب خدمه و پرسنل این هتل با مسافران است. با اقامت در هتل پانوراما تجربه‌ای که از این سفر و اقامت در ذهن شما می‌ماند جذاب و به یادماندنی خواهد بود. با رزرو هتل از علی بابا برای سفر به جزیره‌ی زیبای کیش و اقامت در هتل بزرگ پانوراما برنامه‌ریزی کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها