فیلم / نظر مردم تهران درباره شاخ‌های مجازی

تعدادشان روز به روز بیشتر می‌شود. همان‌ها که تعداد فالوئرهای‌شان در اینستاگرام آنقدر بالا می‌رود که آدم باورش نمی‌شود.

فیلم / نظر مردم تهران درباره شاخ‌های مجازی

مهم نیست برای‌مان خنده‌دار است، جالب است، از منظر اجتماعی به آن‌ها نگاه می‌کنیم یا هر دلیل دیگری؛ مهم این است که با دنبال کردن‌شان، آن‌ها را بسیار مهم‌تر از آنچه هستند، کرده‌ایم.

شاید اغلب ما نمی‌دانیم که با منشن کردن دوستان‌مان زیر این فیلم‌ها و لایک کردن و کامنت گذاشتن، چه توهمی از مهم بودن را به این افراد القا می‌کنیم. آنقدر که گاهی این افراد تحلیل سیاسی ارائه می‌کنند و پندهای اجتماعی، اخلاقی و گاه مذهبی می‌دهند. آنقدر آن‌ها را مهم کرده‌ایم که حتی بی‌محتواترین قسمت‌های زندگی‌شان را به اشتراک می‌گذارند و باز هم با استقبال زیادی مواجه می‌شوند.

معمولا فیلم‌های آن‌ها را نمی‌توان با صدای بلند در خانه یا جمع گوش کرد؛ همه مخاطبان زیادی دارند که با مراجعه به صفحه شخصی‌شان در اینستاگرم، می‌توان گفت بیشترشان صفحات تقلبی دارند و هویت‌شان مشخص نیست.

در محور اصلی این فیلم‌ها اغلب مهم نیست نقش اول فیلم‌ها دختر یا پسر باشد، مهم این است که تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا جنس مخالف خود را تحقیر کنند، اما با وجود این، مخاطبان پروپا قرص‌شان همان جنس مخالف است.

همه این‌ها باعث شد که کمپینی نه‌تنها در ایران، بلکه در دنیا با عنوان #احمق‌ها_را_معروف_نکنیم (stop making stupid people famuse) ایجاد شود، ولی به‌نظر می‌رسد که این کمپین نیز کمک چندانی به کاهش تعداد دنبال‌کنندگان این افراد نکرده است.

در این فیلم می توانید نظر مردم را در مورد شاخهای مجازی ببینید.

35

حجم ویدیو: 14.87M | مدت زمان ویدیو: 00:05:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها