دانشجویان به کیفیت و پخت نامناسب غذای سلف معترضند/ مسئولان توجهی نمیکنند

متاسفانه هر مرتبه مسئولان دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند و بهبود شرایط را موکول به آینده نزدیک می‌کنند. اما در عمل بهبود خاصی مشاهده نمی‌شود.

دانشجویان به کیفیت و پخت نامناسب غذای سلف معترضند/ مسئولان توجهی نمیکنند

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در واکنش به اعتصاب غذای روز گذشته دانشجویان این دانشگاه گفت: علیرغم وعده‌های متعدد مسئولین دانشگاه همچنان شاهد کیفیت پایین مواد اولیه و پخت نامناسب غذا هستیم.

صادقی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته نیز دانشجویان در اعتراض به کیفیت پایین غذای سلف اعتصاب کرده بودند گفت: متاسفانه هر مرتبه مسئولان دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند و بهبود شرایط را موکول به آینده نزدیک می‌کنند. اما در عمل بهبود خاصی مشاهده نمی‌شود.

او با بیان این که مسئولان کمبود بودجه را عامل این مشکلات میدانند اضافه کرد: از طرف دیگر کارکنان سلف هم به ناراضی‌اند چرا که با وجود اضافه کاریهای متعدد، مطالبات مالیشان وصول نمی‌شود.

صادقی همچنین با بیان اینکه بسیج دانشجویی نماینده دانشجویان است گفت: ما همواره مشکلات را به گوش مدیران انشگاه رسانده‌ایم و می‌رسانیم. در بخش‌هایی هم شاهد پیشرفتهایی هستیم ولی همچنان تا وضع مطلوب فاصله داریم.

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند ظهر روز چهارشنبه 26 مهرماه، نسبت به کیفیت غذای سلف این دانشگاه معترض شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها