در گفت وگو با خبرفوری مطرح شد

ماجرای اختلاف روحانی و جهانگیری چقدر جدی است؟/ عطریانفر: به این حرف‌ها گوش ندهید؛ دروغ می‎گویند

عضو حزب کارگزاران سازندگی خبر اختلاف میان روحانی و جهانگیری را دروغ دانست.

ماجرای اختلاف روحانی و جهانگیری چقدر جدی است؟/ عطریانفر: به این حرف‌ها گوش ندهید؛ دروغ می‎گویند

محمدرضا عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره عملکرد روحانی در دولت دوازدهم و میزان تحقق مطالبات جریانات حامی وی در انتخابات ریاست‎جمهوری اظهارکرد: حسن روحانی تا به امرز در حد طاقت و بضاعت خود و علی‎رغم محدودیت‎هایی که وجود دارد توانسته رویکردهای خوبی را در جهت تحقق مطالبات مردمی و جریانات سیاسی اتخاذ کند.

وی با اشاره به اینکه بعضا برخی‎ها از رئیس‎جمهور توقعی فراتر از توان دارند تصریح کرد: درست است که در قانون اساسی ما برای رئیس‎جمهور جایگاه مهمی درنظر گرفته شده و وی اختیارات بسیاری دارد اما در مقابل مردم و جریانات سیاسی باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که محدودیت‎های رئیس‎جمهور نیز بسیار زیاد است.

عضو حزب کارگزاران در ادامه تاکید کرد: بدون شک برای حل مشکلات و مسائل موجود در کشور و تحقق مطالبات مردم قوای دیگر نیز باید همراه رئیس‎جمهور باشند و ضعف‎هایی که در بدنه سیستم کشور در زمینه پاسخگویی وجود دارد برطرف کنند.

عطریانفر با بیان اینکه بنده در شرایط فعلی حق را به رئیس‎جمهور می‎دهم اظهارکرد: دولت و شخص روحانی تا به امروز در میزان تحقق مطالبات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند که البته در این بین نواقصی هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی درباره شایعات منتشر شده در برخی از خبرگزاری‎ها مبنی بر وجود اختلاف میان اسحاق جهانگیری و رئیس‎جمهور گفت: به این حرفها گوش ندهید دروغ می‎گویند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • منوچهر طالبی طاهر
    0

    بسیار عالی

  • عزیززاده
    0

    اززحمات دولت تشکرمیکنم مردم عزیزسطح توقعشان بالارفته است لطفازحمات دولت خدوم نادیده نشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها