جایزه تتو، آیفون 8!

جایزه فردی که تتوی اپراتور را روی دستش خودش چاپ کرد، یک آیفون 8 است.

جایزه تتو، آیفون 8!

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، در دنیای امروز برخی افراد برای جلب توجه در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می دهند که در یکی از تازه ترین موارد، یک مرد آمریکایی به نام «فیلیپ هریسون» با تتوی لوگوی شرکت «T-Mobile» روی دست خود توانست علاوه بر دریافت یک دستگاه آیفون 8 از کمپانی مذکور، توجه رسانه ها را نیز به خود جلب کند.

ماجرا از جایی شروع شد که آقای هریسون ششم اکتبر در حساب توییتر خود خطاب به «جان لگر» مدیر عامل T-Mobile اعلام کرد که حاضر است در ازای دریافت یک دستگاه آیفون 8، لوگوی این کمپانی را روی دست خود تتو کند. جالب اینجاست که جان لگر نیز به سرعت پاسخ هریسون را داد و از پیشنهاد وی استقبال کرد.


فیلیپ هریسون پس از دریافت پیام لگر دست به کار شد و در تاریخ 8 اکتبر لوگوی مورد بحث را روی دست خود تتو کرد. مدیر عامل T-Mobile نیز با دیدن عکس تتو، به قول خود عمل نمود و سه روز بعد یک دستگاه آیفون 8 را به همراه برخی متعلقات (مانند تی شرت) با برند T-Mobile برای هریسون فرستاد.

گفتنی است اتفاق مورد بحث باعث شده برخی پیش بینی کنند که در آینده چنین اقداماتی از سوی برخی افراد تکرار و به نوعی برای کمپانی های بزرگ تبدیل به یک روش تبلیغاتی شود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها