ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون:

آقای ترامپ تصویر مدال ملی جانبازان کشورش را ببیند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جمعه شب، در اظهاراتی گستاخانه، ادعاهای واهی درباره ایران و خلیج فارس مطرح کرد که این اظهارات واکنش کاربران ایرانی را در پی داشت.

آقای ترامپ تصویر مدال ملی جانبازان کشورش را ببیند

هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های مطرح کشور نیز در واکنش به اظهارات واهی رئیس جمهور آمریکا درباره ایران، در فضای مجازی پست‌هایی به اشتراک گذاشتند. در همین راستا خبر فوری به گفتگو با ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون پرداخته است.
ماه‌چهره خلیلی درخصوص سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خبرفوری گفت: تصویر مدال ملی جانبازان ارتش ایالات متحده آمریکا برای سربازانی که در خلیج فارس خدمت کرده‌اند و توسط دولت آمریکا نیز طراحی شده است؛ در فضای مجازی منتشر شده است که دلیلی بر صحبت‌های جعلی ترامپ می‌باشد.
وی ادامه داد: قدمت نام خلیج فارس بسیار قدیمی‌تر از تاریخ کشف قاره آمریکا می‌باشد.
این هنرمند کشورمان در ادامه اظهار داشت: این نکته را به آقای ترامپ باید گفت که اسناد موجود درباره نام خلیج فارس به کتاب‌های باقی‌مانده از یونان باستان برمی‌گردد.
وی افزود: مورخین یونانی مانند هرودت، کتزیاس، گزنفون و استرابن که پیش از میلاد مسیح می‌زیستند درباره این آبراهه مطلب نوشته‌اند.
خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: این موارد در حالی است که قاره آمریکا توسط کریستف کلمب در سال 1492 بعد از میلاد مسیح کشف شد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها