شاگردان چمنیان حریف آمریکا شدند

صعود مقتدرانه نوجوانان ایران با برتری مقابل کاستاریکا

تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری مقابل کاستاریکا به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله یک‌هشتم این مسابقات صعود کردند.

صعود مقتدرانه نوجوانان ایران با برتری مقابل کاستاریکا

به گزارش خبر فوری ؛ تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 15 امروز (جمعه) در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2017 هند در ورزشگاه پاندیت جواهر لعل نهروی شهر گوا به مصاف تیم نوجوانان کاستاریکا رفت که در پایان این دیدار نوجوانان کشورمان موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرند.
در این دیدار علی غلام‌زاده، طاها شریعتی، امیرحسین اسماعیل‌زاده (مجید نصیری - 46)، علی ستاوی، احمد جلالی، محمد غبیشاوی، علی داوران، امیرحسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی (محمد سرداری - 72)، یونس دلفی (وحید نام‌داری - 46) و الهیار صیادمنش ترکیب ابتدایی تیم کشورمان را تشکیل می‌دادند.
گل‌های تیم ایران را در این مسابقه محمد غبیشابی در دقیقه 25 و طاها شریعتی در دقیقه 29 هر دو از روی نقطه پنالتی و سرداری در دقیقه 89 به ثمر رساندند.
تیم ملی کشورمان با پیروزی مقابل کاستاریکا 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه C مسابقات جام جهانی نوجوانان به مرحله یک هشتم این مسابقات صعود کرد. شاگردان عباس چمنیان باید در این مرحله از ساعت 15 روز 25 آبان‌ماه به مصاف تیم نوجوانان آمریکا بروند.
نوجوانان ایران در دیدار نخست با نتیجه 3 بر یک تیم گینه و در دومین بازی 4 بر صفر تیم آلمان را شکست داده بودند. ژرمن‌ها نیز با برتری مقابل گینه به‌عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها