طارمی خیریت فوتبال جهان است

نویسنده: رضا ساکی

طارمی خیریت فوتبال جهان است

آقای طارمی بعد از شنیدن خبر محرومیتش در پی گندهای مکرر و متلاشی شدن پرسپولیس در سخنانی حکمت‌آمیز گفت: حتما خیرتی در کار بوده است. اما مسئولان پرسپولیس انگار به خیریت اعتقاد ندارند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که این محرومیت دست‌کم مدتی تعلق شود.
در خبرها آمده است باشگاه پرسپولیس برای درخواست صدور دستور موقت ازسوی دادگاه بین المللی ورزش برای تعلیق محرومیت این باشگاه نامه زده است. واقعا متاسفیم برای این مسئولان که به خیریت اعتقاد ندارند و می‌خواهند هر طور که شده این اتفاق خیر را به شر تبدیل کنند.
واقعا حتما خیری در کار بوده است که آقای طارمی آن صد میلیون را بگیرد و روی خودش نیاورد و هم‌زمان سردو باشگاه ایرانی و ترکی را گول بمالد. ما باید به خیریت در ورزش اعتقاد داشته باشیم و وقتی خیری پیش آمد که بازیکنی با صد میلیون برود چهارماه استراحت کند باید به آن خیر احترام بگذاریم.
ما نباید به دلیل این که دو پنجره نقل و انتقال به روی پرسپولیس بسته شده است به‌ آقای طارمی از گل نازک‌تر بگویم. ایشان از اسطوره‌های فوبتال ایران و جهان هستند و شخصیتی بسیار آگاه و عمیق و تحصیل‌کرده دارند و نباید خدای نکرده فکر کنیم که آن چهار گلی که پرسپولیس از الهلال خورد به دلیل اعصاب خرد بازکنان بوده است.
ما باید همیشه به امثال آقای طارمی احترام بگذاریم. آنها خیریت فوبتال هستند.
باقی بقای‌تان

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها