ناصرخسرو هم ناصرخسروی قدیم

مدیر کل دفتر پاسخگویی به شکایت و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ناصرخسرو زمانی مرکز فروش داروهای کمیاب و قاچاق بود، اما اکنون این اتفاق از طریق سایت‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و فروش دارو از طریق اینترنت غیرقانونی و به نوعی قاچاق محسوب می‌شود.

ناصرخسرو هم ناصرخسروی قدیم

به گزارش خبر فوری به نقل از گلونی ، همیشه مدرنیته و پیشرفت در هر مملکتی باعث افزایش رفاه مردمان آن مملکت می‌­شود. رشد سریع اینترنت و فضاهای مجازی هم حاصل همین پیشرفت‌ها هستند، که علاوه بر آثار منفی و مخرب بر زندگی افراد، اثرات مثبت زیادی هم دارند که از آن جمله می‌توان به کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت زندگی و صرفه­‌جویی در وقت اشاره کرد و باگذشت زمان از سنت­‌ها و اصالت هر چیزی فاصله گرفته می‌­شود. اتوبوس‌­های دوطبقه قدیمی که به اسنپ و تپسی تبدیل شدند، صف­‌های طولانی برای پر کردن کپسول­‌های گاز خانگی به زودفودها سیر صعودی داشتند و کم‌کم این سیر پیشرفت به دارو و داروخانه­‌ها رسید و اجر و قرب خیابان‌­های تهران را زیر سوال بردند. ناصرخسرو که زمانی برای خودش بروبیایی داشت و نامش ذهن‌­ها را به سمت بیماری­‌های لاعلاج می‌برد امروزه‌ به پیرمردی فرتوت تبدیل‌شده است که توان و استواری قدیم را ندارد. توان رقابت با تکنولوژی را ندارد و از آن عقب مانده است. صدای دارو داروهای این پیرمرد به تصاویر رنگی و جملات اغراق‌­آمیز در سراچه‌ها و فضای مجازی تبدیل‌شده است. تبلیغات چنان رنگ و لعابی دارند که آدم دلش می­‌خواهد تمام کل سال بیمار باشد و همه این داروها را مصرف کند و شاهد معجزه درمانگری آن‌ها باشد.
علاوه بر اسنپ و فود نپ هم به‌زودی شاهد دارو نپ هم خواهیم بود. اگر شبی نصف شبی احساس دل‌درد و سردرد سراغ‌مان آمد می‌­توانیم فقط با برداشتن گوشی هوشمند و انتخاب دارو و پیک و پرداخت اینترنتی در چند دقیقه داروخانه را به خانه بیاوریم. در این میان انتخاب پیک امری بسیار مهم است که شاید همین پیک اصل دارو باشد و بیمار با دیدن این فرد تمام امراض درونی و بیرونی خود را فراموش کند. حالا سؤال اینجاست که آدم عاقل پیک سرحال را می‌گذارد و به سراغ ناصرخسرو پیر می‌رود؟

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گل پرور
    0

    عالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها