در گفت و گوی خبر فوری با مجری ممنوع الکار صداوسیما مطرح شد

چرا محمود شهریاری ریش خود را تراشید؟

محمود شهریاری یکی از مجریان تلویزیون است که مردم او را بیشتر به اجرای برنامه های شاد می شناسند.شهریاری را می توان آخرین بازمانده حرفه «شومنی» در تلویزیون کشورمان دانست.حرفه ای کهمدت هاست جایی در رسانه ملی ندارد چون صدا و سیما قرار نیست برای مردم برنامه های شاد پخش کند.ناگفته نماند که شهریاری چند سالی است در تلویزیون ممنوع الکار شده است !

چرا محمود شهریاری ریش خود را تراشید؟

به گزارش خبر فوری ، این مجری پرانرژی که در خارج از سازمان صدا و سیما اجرای برنامه هایی را به عهده می گیرد روز چهار شنبه با تراشیدن ریشه های خود و انتشار ویدیویی فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به اختلاس هایی که در کشور ما باب شده و رانت هایی که به افراد خاص تعلق می گیرد اعتراض کرد. این ویدیو خیلی زود در شبکه های اجتماعی چرخید و به یکی از پربازدیدترین ویدیوها تبدیل شد. با محمود شهریاری درباره دلایل انتشار این ویدیو گفتگو کردیم.

چه دلایلی باعث شد تراشیدن محاسن و ریش را به عنوان حرکتی اعتراضی انتخاب کنید؟

در شرایط فعلی هر کدام از ما باید با روشی اعتراض خود را به فضای موجود کشور اعلام کنیم.نباید نسبت به اتفاقاتی مانند اختلاس بی تفاوت باشیم.بی تفاوتی مانند زهر کشنده ای است که کشور را ویران می کند.من محاسن خود را تراشیدم چون بسیاری از مسئولانی که با لابی گری و رانت های خاص دست به اختلاس های میلیارد دلاری می زنند، ظاهری موجه داشته و مثلا با گذاشتن محاسن و ریش خود را دینمدار جلوه می دهند و با جلب اعتماد مردم، خطاهای بزرگی را مرتکب می شوند.ریشم را در اعتراض تراشیدم چون دامنه سوء استفاده از دین و دینمداری روز به روز بیشتر می شود.در یکی از سخنرانی های برایان تریسی حضور داشتم و او به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «اگر یک کدام از اختلاس هایی که در ایران در چند سال گذشته انجام شده در یکی از کشورهای اروپایی صورت می گرفت آن کشور نابود می شد.اما جالب است ایران هنوز روی پای خود ایستاده است».

معتقدم کسانی که اختلاس های بزرگ انجام می دهند به مسئولان بالادستی وصل هستند و از حمایت آنها برخوردارند که با خیال راحت میلیاردها تومان پول کشور را بالا می کشند و هیچ کس پاسخگو نیست و مسئولان حتی یک عذرخواهی کوچک هم از مردم نمی کنندمدیر عامل یک بانک به پشتوانه دولتمردان زمان خود اختلاس های نجومی می کند و بعد از ایران می رود و دست هیچکس به او نمی رسد.به این کارها و ظلم ها باید اعتراض کرد.

ویدیوی اعتراضی شما در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد و حتی کانال آمد نیوز که حواشی زیادی دارد و آن را متعلق به ضد انقلاب می دانند نیز آن را منتشر کرد واهمه نداشتید که این ویدیو و انتشار آن برای شما تبعات و دردسرهایی داشته باشد؟

من به فکر مردم کشورم و ظلمی که به آنها می شود هستم.ترس نباید باعث شود ما حساسیت هایمان را از دست بدهیم.مگر ما مسلمان و پیرو حضرت علی (ع) نیستیم؟ ایشان زمانی که برادرش از او خواست که از بیت المال به او مقداری پول بدهد ؛ با نزدیک کردن آتش به برادرش او را از جهنم و غضب خداوند ترساند و گفت دست درازی به بیت المال آتش جهنم است.حالا چگونه شده است که بیت المال را می برند و کسی دم نمی زند ! اسلام دین تولا و تبری است.مذهب حکم می کند با کسانی که به مردم خدمت خالصانه ارائه می دهند دوست باشیم و از کسانی که از مردم و بیت المال آنها سوء استفاده می کنند؛ دوری کنیم.

اعتراض من را راستای همین تولا و تبری است، کار اشتباهی نکرده ام که واهمه داشته باشم.اعتراض خود را نشان دادم که بی تفاوتی در جامعه ما ریشه نیابد و به رفتاری فراگیر تبدیل نشود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سجاد
    0

    درود بر شرفت

  • نازنین
    0

    کارشون مورد تایید هستش

  • میلاد هویدا
    0

    اگه با ریش تراشیدنو کروات زدن مشکل حل میشد که همه از فردا برید سلمونی. مهم ذاته که انسان رو میسازه. ذات خراب انسانو به بالا میبره ولی از بالا پرت میکنه پایین .ایرادی نیست ان شالله به زودی خدا جواب ظلمو میده .به امید اون روز

  • علی
    0

    ریش وقتی جواب ندهد باید تراشید

  • غم
    0

    ازدست این وارثان ناوارث این کشور دیگر صبرمان بسر آمده است

  • نکته سنج
    0

    ایشان روغن ریخته را نذر امامزاده کرده شما اگر دقت کنید می بینید امثال فاضل خداداد ، بابک زنجانی ، شمس و دیگر اختلاس کنندگان کله گنده این چند سال اتفاقا ریش نداشتند!!!

  • رضا
    0

    با سلام در این کشور که هر حرکتی از غیر خودی ها با بهترین و پیچیده ترین روش ها کنترل نظارت و برخورد می شود آیا کسی خود را مسئول میداند که در طول این 40سال چه بر سر این کشور آمده و حداقل در یک مورد توضیح بدهد و نه عذر خواهی و استعفا که بدیهی ترین عمل مورد انتظار می باشد.

  • سرباز كوروش بزرگ
    0

    آقاي شهرياري ما شما را دوست داريم و از اين حركت مثبت شما حمايت مي كنيم اما كو گوش شنوا از سوي مقامات. داروغه اي دزدي را در ملاعام شلاق مي زد گفتند چه خبر است: فرمودند كه دزد شب دارد دزد روز را تنبيه ميكند.

  • داوود
    0

    می تونستی محاسنت را نتراشی و حرف حق هم بزنی. برای جنایات داعش حتما" سرت را هم می تراشی. یا برای جنایات آمریکا در یمن احتمالا" باید خود را منفجر کنی.

  • احسنت به آقای شهریاری
    0

    نباید بی تفاوت بود امر به معروف و نهی از منکر یعنی همین.

  • سجاد
    0

    لزومی نداشت محاسن خود را بزنی. اگه اینطوریه باید هر روز در واکنش به یک معضلی باید یه تغییری تو خودمون بدیم. این که نشد کار. درثانی خیلی از آدم هایی که محاسن دارن آدمای خوبین. اینطوری ما به اونا هم باید بدبین بشیم. بویژه اینکه اکثریت دیندارها محاسن میذارن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها