بازیکن مغضوب منصوریان به تمرین استقلال رفت

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از هم‌بازی خود در فصل گذشته به خوبی استقبال کردند.

بازیکن مغضوب منصوریان به تمرین استقلال رفت

به گزارش خبر فوری ، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا حدود 30 دقیقه در هتل المپیک کار با وزنه انجام داده و سپس در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

* ملی‌پوشان و جابر انصاری غایبان تمرین بودند. انصاری به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد دیدار مقابل فولاد را از دست خواهد داد.

* یعقوب کریمی در محل تمرین حضور داشت و به تمرین اختصاصی پرداخت.

* زمانی که وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال در حال رفتن به سمت زمین بود به یکی از عکاسان به شوخی گفت، اکنون که نزدیک زمین هستی بیا داخل چمن. او خیلی محترمانه از عکاسان خواست که کمی از چمن فاصله بگیرند.

* شفر پیش از آغاز تمرین، دقایقی با داریوش شجاعیان صحبت کرد. صحبت‌های این دو نزدیک به 10 دقیقه طول کشید.

* پیش از آغاز تمرین بهنام برزای به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و مورد استقبال هم‌بازیان خود قرار گرفت. علی قربانی وقتی متوجه برزای شد او را کتک زد و به نوعی استقبال عجیبی از هم‌تیمی سابق خود داشت! خسرو حیدری نیز به شوخی به برزای گفت: «منتظر هستی ما به طرف تو بیاییم؟! خودت به سمت ما بیا». سپس حیدری در مورد چگونگی بازگشت برزای به استقلال با او صحبت کرد.

* برزای در حالی در محل تمرین آبی‌پوشان آفتابی شد که به گفته رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال شفر خواهان بازگشت او به این تیم شده است.

* به مانند روزهای گذشته شفر به همراه میک مک درموت تمرین امروز را برای آبی‌پوشان شرح داده و سپس در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

* در حالی که روزهای گذشته نیز از سوی روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام می‌شد تنها 15 دقیقه از تمرین به روی خبرنگاران و عکاسان باز است، اما شفر اجازه می‌داد که همه آنها تا پایان تمرین بمانند. امروز با درخواست سرمربی آبی‌پوشان خبرنگاران تنها 15 دقیقه حق پوشش تمرین را داشتند.

* بازیکنان ابتدا چند دقیقه دور زمین دویده و سپس کار با توپ را انجام دادند، در ادامه مرور بخش‌های مختلف تاکتیکی در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت.

* با توجه به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در پیست مجموعه ورزشی آزادی سروصدای زیادی در محل تمرین استقلال شنیده می‌شد.

* زمانی که سیدمهدی رحمتی قصد داشت به سمت چمن برود یکی از هواداران به او گفت که آیا مشکلات حل شده است که دروازه‌بان استقلال گفت: «ان‌شاءالله حل می‌شود».

تیم استقلال روز جمعه در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها