قابلیت استفاده از فیلترهای چهره در اینستاگرام فراهم شد

اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام دیروز اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند هنگام پخش ویدیوی زنده از «فیلترهای چهره» این اپ استفاده کنند.

قابلیت استفاده از فیلترهای چهره در اینستاگرام فراهم شد

به گزارش سایت خبر فوری ، اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام دیروز اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند هنگام پخش ویدیوی زنده از «فیلترهای چهره» این اپ استفاده کنند. در میان گزینه‌هایی که ‌می‌توانید بین‌شان دست به انتخاب بزنید یک مدل خاص از عینک آفتابی هم وجود دارد که از هفته آینده منحصرا برای ویدیوهای زنده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اینستاگرام به همه چیز فکر کرده؛ حتی قادر خواهید بود منظره‌ای که در عینک‌تان بازتاب داده می‌‎شود را با یک اشاره ساده عوض کنید. وقتی که ویدیوی زنده شما به پایان برسد می‌توانید آن را در استوری‌های‌تان دوباره پخش یا با لمس گزینه discard آن را حذف کنید.

برای استفاده از فیلترهای جدیدی که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار خواهد داد باید هنگام ضبط ویدیوی زنده روی آیکون چهره که در بخش پایین راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. هنگام پخش ویدیو هم با انتخاب هر فیلتر می‌توانید تصویرتان را تغییر دهید و برای این کار هم هر چقدر فیلتر بخواهید در اختیارتان است.

اینستاگرام از دیروز این قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار داده. البته اگر هنوز این امکان برای شما فعال شده نیازی نیست نگران باشید چون اینستاگرام اعلام کرده چند هفته‌ای طول می‌کشد تا امکان جدید افزودن فیلتر در ویدیوهای لایو به دست تمامی کاربران این شبکه‌ اجتماعی برسد. به این شکل اگر این قابلیت فعلا در اختیارتان قرار نگرفته فقط کافی است کمی بیشتر صبر کنید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها