حمله دوباره قلعه نویی به فردوسی پور

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن عادل فردوسی پور را هزار دستان فوتبال نامید.

حمله دوباره قلعه نویی به فردوسی پور
به گزارش خبر فوری ؛ امیرقلعه‌نویی این روزها به شدت از فردوسی پور انتقاد می کند. وی در نشست خبری قبل از بازی تیمش در در واکنش به این مسئله که چگونه می‌گوید دیدن هواداران استقلال برای او لذت‌بخش است در حالی که همچنان از اتفاقات دو سال گذشته ناراحت است و فصل گذشته هم به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخی نداد، تصریح کرد: من از هواداران استقلال دلخور نیستم. بهتر است صحبتم در مورد استقلال که کلی‌گویی است را انجام بدهم، چون می‌خواهم یک درخواست از ریاست صداوسیما داشته باشم. از صداوسیما یک ساعت وقت می‌خواهم تا راجع به تمام مسائل مربوط به استقلال از حضور در لیگ دسته سوم، رده سیزدهم، رده نهم، مدیرعامل شدن فتح‌الله زاده و مسائلی از این دست صحبت کنم. از عسگری خواهش می‌کنم در شرایط مناسبی که لیگ هم تعطیل باشد به من فرصت بدهد تا یکسری مسائل را درباره استقلال روشن کنم آن موقع است که مردم خودشان قضاوت خواهند کرد که چه اتفاقی افتاده است. اکنون اگر صحبت نکنم بهتر است و به نظرم آن زمان که این اتفاقات افتاد با فرهنگ استقلال بازی شد.
سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش به برنامه تلویزیونی نود اشاره کرد و گفت: من یک سوال از شما خبرنگاران دارم. برنامه دیشب را من ندیده‌ام اما گویا مجری محترم گفته که بهتر است اسرار درون‌خانوادگی را اینجا مطرح نکنید. دوستان عزیز من آیا این صحبت صورت گرفته یا نه؟ (پس از سوال قلعه‌نویی از خبرنگاران و درخواست او برای پاسخ‌گویی به این سوال خبرنگاران تایید کردند که این صحبتی انجام شده است.)
وی پس از این صحبت گفت: از شما خبرنگاران هم که حتی برای پاسخگویی به این سوال تردید یا ترس دارید، خواهش می‌کنم که اسیر هزار دستان این آقا (فردوسی‌پور) نشوید چون می‌دانم که او همه جا و در بین شما نیز نفراتی دارد که همه از او حساب می‌برند. روزی که من به برنامه این آقا دعوت و سرمربی سپاهان شدم، فیلم داخل رختکن استقلال را نشان داد چرا آن موقع که آن فیلم درون رختکن ما بود اسرار خانوادگی حساب نمی‌شد، آیا آن اسرار خانوادگی نبود؟ (قلعه‌نویی بار دیگر این سوال را از خبرنگاران پرسید.) از شما درخواست دارم نترسید و به سوالات من پاسخ بدهید. من نترسیدم و اکنون خیلی راحت هستم، شاید خیلی ضرر کردم اما اکنون از شرایطی که دارم راضی‌ام. ۴-۵ سال است که خواهش می‌کنم فیلمی که از رختکن من پخش شد به صورت کامل پخش شود، نه اینکه یک بخشی را نشان دهند و بخش دیگر را حذف کنند.
قلعه‌نویی ادامه داد: بعد از جام ملت‌های ۲۰۰۷ گفتم که تیم من بالای ۱۰ کیلومتر و در بازی‌ها خوب می‌دوید اما به من پاسخ دادند که جای فوتبالیست، دونده می‌آوردید، اما ۷-۸ سال بعد کی‌روش همین صحبت را کرد و آقایان به‌به گفتند. این آقا (فردوسی‌پور) آمده که فوتبال را نابود کند و همه جا نیز عواملی دارد. مدیران مملکت ما نیز از او می‌ترسند و این خوب نیست. ما به این دنیا آمده‌ایم که قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. جالب است رختکن تیم من اسرار خانوادگی نیست اما صحبت بقیه اسرار خانوادگی می‌شد. حالا بماند که در آن فیلم روی صحبت‌های من نیز صداگذاری شد و آنجایی که از مردم صحبت کرده بودم را پخش نکردند.
وی با بیان اینکه به ترفندهای مختلف از رختکن تیم ما فیلم گرفته بودند، تصریح کرد: بعد از اینکه دوباره به استقلال برگشتم فیلمبرداری که این کار را کرده بود، نزد من آمد و حلالیت طلبیت و گفت که او را گول زده‌اند. او گفت که اشتباه کرده و بعد از اینکه این کار را انجام داده فهمیده که حتی به هنر خودش هم خیانت کرده است، اما جالب است که رختکن تیم من اسرار خانواده نبود اما اکنون آقایان روی آن نام اسرار خانواده می‌گذارند. خوشحالم که خداوند دست‌ها را یکی یکی رو می‌کند.
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال که خود منصوریان باعث شد که اسرار خانوادگی به بیرون درز پیدا کند و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: من می‌گویم که برنامه را ندیدم اما هرچه هست این مسائل باید درون خانواده باشد. من خودم برای استقلال خیلی کارها کردم که شرایط به اینجا نرسد، اما آقایان آمدند و همه چیز را خراب کردند. اگر به من وقت بدهند اسم می‌آورم و با کد می‌گویم که چه اتفاقاتی افتاد. مشکلات آنقدر زیاد است و باید همه این صحبت‌ها را انجام بدهم. درست است خیلی از مسائل اسرار درون خانوادگی می‌شود. خود من بعد از بازی با فجرسپاسی سر بازیکنانم در رختکن داد و فریاد کشیدم و اینها اسرار درون خانواده است که آنها را نمی‌گویم.
قلعه‌نویی بار دیگر از خبرنگاران سوال کرد که ایا درآمد ماهیانه شما ۲ میلیون تومان می‌شود یا نه، که وقتی با پاسخ منفی آنها روبه‌رو شد، گفت: حرف من همین است، که مردمی که درآمد ماهیانه‌شان از درآمد روزی ۲ میلیون تومان بازیکنان کمتر است حق دارند. من اگر سر بازیکنانم فریاد می‌زدم به همین دلیل بود که آنها روزی ۲ میلیون تومان پول می‌گیرند اما نتیجه هم نمی‌گرفتند. من آنجا درون رختکن همین حرف‌ها را زدم و حرفم به خاطر مردم و هواداران بود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها