نوزاد 32 روزه قربانی جدید قصور پزشکی

نوزاد 32 روزه که برای انجام عمل روده به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شده بود ، به دلیل اقدامات درمانی نامناسب فوت شد .

نوزاد 32 روزه قربانی جدید قصور پزشکی

به گزارش خبر فوری ، چند روز پیش مردی با حضوردرشعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ازمرگ پسر 32روزه اش به نام صدرا در یکی از بیمارستان های تهران خبردادواز پزشک معالج و کادردرمانی شکایت کرد.

شاکی به قاضی محسن مدیر روستا گفت : پسرم 32 روز از تولدش می گذشت. او بعداز تولد در یکی از بیمارستان های شهر ارومیه تحت عمل جراحی روده قرار گرفت . اما حالش خوب نبود تا اینکه از خانم دکتری که در یکی از بیمارستان های تهران کار می کرد ، نظر مشورتی گرفتیم که پسرم را دوباره عمل کنیم یا نه ؟

وی افزود : اوزمانی که وضع پسرم را بررسی کرد ،متوجه شد که طی عمل قبلی ، قسمتی ازروده او بیرون زده است . در ادامه فرزندم را برای بستری شدن و عمل جراحی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل کردیم.

شاکی ادامه داد: او چند روزی بستری بود تا اینکه هفدهم تیر امسال برای عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شد . او دو ساعت بعد از آنجا خارج شد . دکتر جراح با دیدن من و همسرم به ما گفت که عمل به تاخیر افتاده و باید فرزندم همچنان بستری بماند تا چند روز دیگر عمل جراحی انجام شود . پسرم در بخش مراقبت های ویژه کودکان بستری شد . پزشک ودیگر مسئولان بیمارستان با ما حرفی نزدند تا اینکه نیم ساعتی که سپری شد یکی از پرستاران اعلام کردکه پسرم به اتاق عمل منتقل شده وفوت کرده است.

وی گفت : اما مسئولان اتاق عمل این موضوع را رد کردند و مسئولان بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نیز اعلام کردندکه او براثر ایست قلبی فوت شده است. همین باعث شد که به مرگ فرزندم مشکوک شویم ، چون که قلب فرزندم سالم بود . از پزشک معالج و کادر درمانی به خاطر مرگ او شکایت داریم.

همزمان با شکایت این پدر داغدیده ، تحقیقات آغاز شد تا اینکه دیروز پزشکی قانونی درباره مرگ این نوزاد نظر دادکه وی براثر نارسایی تنفسی متعاقب پارگی ریه و ورود هوا وخون به داخل فضای جنبی به دنبال اقدامات درمانی انجام شده ف فوت کرده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد .

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها