دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان، 740 کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی بر روی باندهای مواد مخدر، اخباری مبنی بر جابجایی و حمل مواد توسط باند مخوف سوداگران مرگ در شرق کشور دریافت کردند که دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: رصد اطلاعاتی مأموران پلیس در استان حاکی از این بود که سوداگران مرگ با یک وانت سایپا در حال عبور از استان سمنان هستند که بلافاصله موضوع به فرماندهی انتظامی سمنان اطلاع داده شد و طی یک عملیات ضربتی، خودرو در شهرستان شاهرود توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این عملیات مشترک پلیسی، در بازرسی از وانت نیسان 740 کیلوگرم تریاک و سه قبضه سلاح جنگی کشف شد و در این رابطه سرباند مافیای حمل مواد مخدر در شرق کشور به همراه دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

شجاع خاطرنشان کرد: عملیات مشترک پلیس در استان‌های مختلف، توان عملیاتی پلیس را افزایش داده و سربازان جان برکف نیروی انتظامی در هیچ نقطه‌ای از کشور اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهند داد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها